Oldalak

2010. május 7., péntek

Ööö... péntek? :3

Az ember szerelmes lehet egy ruhába? :D Mert én azt hiszem totálisan belehabarodtam az én drága Babymbe. :D S igen, azt hiszem ő is szeret. Ma is felvettem, táncoltam benne és kipróbáltam alsószoknyával meg blúzzal. Az alsószoknya egész jól tartja, s azt hiszem, hogy mégiscsak blúzzal fogom hordani, mert ha bolerót vennék rá, akkor az eltakarná a rózsaszín masnijait, ami a két vállpántjánál van. Már pedig azok a masnik zabálnivalóak. :D Kár, hogy szegénykémnek a szekrényem legmélyén kell lapulnia a sötétben, mindentől elzárva, amíg nem jön értünk a szőke herceg fehér lovon és el nem visz minket. Oké, ömlengésből meg baromságból ennyi... De tényleg szeretem... :D Mellesleg egy Baby ruhában az ember lánya történetesen igazán lolinak és igazán hercegnőnek érezheti magát. Kedvet kaptam a hajam begöndörítéséhez. Milyen ari lenne. :3 Azt hiszem nincs jó hatással rám a sok rózsaszín... Ha szeretem a rózsaszínt az azt jelenti, hogy én mindig szerelmes vagyok...?

Ma elmentem barátnőmmel császkálni, és a nap fénypontja: megtaláltam a Sandy Bell DVD-k 4. részét, ami elviekben az utolsó. Remélem is. :D

Szóval ne haragudjatok, de rózsaszín lesz a blog. S a Párom ma nem jön haza. Csak jövőhéten. Talán csütörtökön. Egyedül töltöm a hétvégét, remélhetőleg tanulással és egy mozizással (megnézzük Robert Pattinson új filmjét, az Emlékezz rám-ot *_*), tényleg komolyabban kellene vennem a tanulást... Még angolból sem néztem át a dolgokat. Ajaj. Néha úgy érzem, hogy álomvilágban élek. XD 

Nincsenek megjegyzések: