Oldalak

2010. május 21., péntek

Punnyad... T_T

Úgy volt, hogy ma délután bemegyek a Zserbóba, de nem megyek be mégsem. Szóval most itthon punnyadozok (ehh, ahelyett, hogy tanulnék, de majd mindjárt összeszedem magam...) s kipróbáltam a Cartoon Network Univers: Fusion fall-t, ami egy netes igazán összetett játék és nagyon tetszik. *_*

Közben meg gondolkodtam és arra jutottam, hogy csak összeszedem a pénzt és megrendelem a rózsaszín kutyusos szoknyát, a tatyót hozzá, s ha annyi összegyűlik, akkor még a kottás ruhámhoz a rózsaszín masnit és a kottás nyakláncot. :) Talán Shizuka is rendel egy fehér bugyogót (amit később majd én is szeretnék, csak rózsaszínben *_*), és akkor ketten rendelünk. ^^ Amúgy jobbulást neki! ^^ Bár nem nagyon tolonganak, hogy szeretnének rendelni egy ember még egy aprósággal befér. :) Most nem tudom, hogy az e-mal címem rossz és nem küldi el a leveleket, vagy pedig nem ír senki. :S

Amúgy azt hiszem csinálok én is egy Sales postot, mert rengeteg cuccocskám van, amitől szeretnék megszabadulni, de sehogy sem akarja őket senki megvenni. :S Pedig kellene a pénz az új dolgokra. *_*

Ráadásul most tudtam meg, hogy szombaton képregény fesztivál, megyek is és megkérdezem barátnőmet, nem akar e elnézni velem. :D S lesz Hell Boy képregény. *_* Nem tudom miért, de valami furi vonzódást érzek a Hell Boy képregény iránt... :D Bár azt hiszem ha egy Anita Blake képregényt adnának ki, akkor azért még jobban oda lennék. :D

Na, megyek és kifestem a maradék egy kezemen a körmöt, aztán írok cukrásztételt és befejezem a Viktoriánus Tea Klub-os tatyómat is... *_*

Nincsenek megjegyzések: