Oldalak

2010. május 3., hétfő

Vásárlás~

Ezt az egy képet rakom fel, a többi pedig fennt van Pupén. :P Igen, amúgy ő is a mai szerzeményem egyike. Hát nem édes? Hug meeeeee~

Elnéztem számtalan boltba, vettem két darab tornacipellőt, combfixet, sima harisnyát, bugyogót, japán iskolás lány zoknit és ezt. :D S mindezt megúsztam 5 e forintból. Most pedig rettenetesen büszke vagyok magamra. :D Bár pont azt nem vettem amit kellett volna, itthonra, meg aerobikra egy gatyát. :D Jellemző, hogy mindig a fontos dolgokat felejtem el, talán fel kellett volna írnom. :D 

Itthon kimostam a cipőmet, már ráfért szegényre. :S Most pedig itt ülök a gép előtt és bambulok magam elé. Azt hiszem Hiányzik a Feri. T.T Tanulnom kellene... Valahogy olyan nehezen veszem rá magamat a tanulásra. De mindjárt bedőlök az ágyba és komolyan neki állok az élelmiszernek. Azért ma jó napom volt. :D

Nincsenek megjegyzések: