Oldalak

2010. június 14., hétfő

Általános izé XD

Csalódtam a Hajnalhasadásban. T.T (Ami az Alkonyat 4. és egyben befejező kötete.) Annyira ratyi, hogy az már fáj... Persze, hogy olvasmányos. De uncsi. Nem történik benne semmi izgalmas. Azon a véleményen vagyok, hogy három könyv elég lett volna. Bár nekem a 2. rész is uncsi volt, a 3.-at és az elsőt szerettem.

SPOILER!

Azt meg továbbra is izének tartom, hogy egy vámpírnak lehet gyereke... Hogy lehetne már? Bár Bella ember volt, amikor teherbe esett, s ebből a szemszögből vizsgálva a dolgot... Nem tudom. XD

SPOILER VÉGE!

Amúgy megvagyok. Élem gondtalan utolsó nyaramat és ma megyek be a bizonyítványomért. Weeeeeee~ Aztán talizok Mikuval és elmegyünk a Moonlight Meido-ba. *_* Még nem voltam ott, már várom, majd írok, hogy milyen volt. ^^

Nincsenek megjegyzések: