Oldalak

2010. június 17., csütörtök

Hümm...

Nagyon nem jó ez így. Amióta befejeztem a sulit totálisan bizonytalan vagyok. Csak lógok a levegőben. Fogalmam sincs róla mikor kellene elkezdenem dolgozni, persze most rögtön bele is vághatnék a dologba, de olyan furinak tűnik ez nekem... Most már egész hátralévő életemben dolgoznom kell? Nem mintha bajom lenne a munkával, eddig is egész jól viseltem a 3 év alatt, de szerintem akkor is furcsa, hogy egyszer csak abba hagyod az iskolát és akkor itt állsz totálisan céltalanul, vagy mit tudom én. XD Persze, hogy vannak céljaim. Csak még nem igazán tudom, hogyan is fogjak neki a megvalósításuknak. Szeretnék jó cukrász lenni.

De hogy eltereljem a figyelmemet a rám váró kemény dolgokról ma megyünk Kishi-vel Ázsia Centerbe... *_* Már alig várom. Remélem sok-sok cuki dolgot találok majd. :D Holnap pedig korán reggel felekelek s elmegyek bevásárolni a Barátom nagyijának szülinapi tortájához. Azt hiszem szülinapja van. :D De majd ma meginterjúvolom a Páromat. XD Valami tortát mindenképpen készítek, lehetőleg valami nagyon szépet. :3

Nincsenek megjegyzések: