Oldalak

2010. június 2., szerda

Vizsga T.T - Legyen már vége! T.T

Jesszusom, teljesen ki vagyok. Még az érettséginél sem voltam ennyire kiakadva... Elöszőr izgultam az írásbeli miatt, aztán izgulhatok a gyakorlati miatt (mert az én hatalmas szerencsémnek köszönhetően sikeresen elrontottam a legegyszerűbb tételt, gonosz sütő T.T), most tanulhatok a szóbelire... Nem bírom a stresszhelyzeteket. Könyörgöm, legyen már vége. Egyetlen reményem (ehh, látom a fényt az alagút végén, ez jó jel, nem? vagy csak el akarnak ütni? XD) a szombati lolimeet, meg a szóbeli után talán elutazok Ausztriába... Pihenni egy kicsit. :D S remélhetőleg jó sokat leszek loliban és megvehetem az Alkonyat befejező részét, mennyi szép dolog vár még rám... Csak legyen már vége. T.T

Az élelmiszertételeket ma átvettem. De annyi idegen szóval én még angolban sem találkoztam, mint ebben. :D Hát mit tanultam én 3 évig, hogy egy kukkot sem jegyeztem meg az egészből? :D A cukrászatot mindenesetre gyorsabban átfogom venni, mint ezt a... Van még négy napom tanulni, ha a szombati napot nem számolom bele, akkor három... De szombaton is szándékomban áll tanulni. Holnap átveszem az angol tételeket is, még azok is gyorsabban fognak menni, mint az élelmiszer. Minek nekem élelmiszer? :D Lássuk csak, ha mindennap átveszek legalább 5 cukrásztételt, akkor... akkor talán lesz fogalmam az egészről a vizsgán. :D

Legyen már vége. T.T Az utána lévő munkakeresésen egyenlőre inkább nem gondolkodom, meg azon, hogy meg kellene tanulnom németül. :S

Nincsenek megjegyzések: