Oldalak

2010. július 7., szerda

Csak úgy általában :D

Ma megyünk négyesben (Shizuka, Vivi, Miku és én) a Trófea Grill Étterembe. Abba, ami ott van a Margit híd lábánál. :D Ezért reggelire csak két szelet padlizsános kenyeret mertem enni. Már régóta el szerettem volna menni, ráadásul hétköznaponta az ebéd "csak" 3000 forint, ami szerintem megéri annak fényében, hogy én milyen sokat vagyok képes egyszerre megenni. :D Bár mostanában már ott tartok, hogy még a fél adag kínai legyűrése is gondot okoz egy kis adag leves után. :D Na, majd meglátjuk mi lesz velünk. :D

Úgy tervezem, hogy én a Baby rucimban megyek, csak úgy szimplán és valami kényelmes cipőben, tekintve, hogy még mindig nagyon fáj a lábam. T.T De úgy gondoltam, hogy előbb elindulok és elmegyek a Fővámtéri piacra felmérni a terepet. Ma kezdődnek ugyanis a Japán napok. Bár lehet, hogy célszerűbb lesz utána menni, nehogy elköltsem a kajára szánt pénzt. :D Vicces lesz egész nap loliban rohangálni a városban. Kíváncsi vagyok túl fogom e élni. :D Bár én mindig is úgy gondoltam, hogy a Baby ruhám felér egy sima nyári ruhával, de lehetséges, hogy a magyar közönségnek még ez is túl sok lesz. :D

Szóóóval megyüünk kajálni. :D Meg benézünk a Japán napokra is, majd posztolok valamit a mai napról. :D

Nincsenek megjegyzések: