Oldalak

2010. július 19., hétfő

Eheti programok :D

Szóvaaal... Ezt a bejegyzést már egyszer elkezdtem, de nem, aztán mégsem fejeztem be. Szóval most újra neki rugaszkodok. :D

Szóval eldöntöttem. Megyek pécsi conra. S lehet, hogy Taki is jön. *_* Már csak rá kell beszélni Skellit, hogy vigyen el minket kocsival. :D De azt mondta, hogy elvisz... Weee, tök jó lesz! *_* Ha már nyaralni idén se mentem... Nem baj, majd jövőre. :D Szóval úgy gondoltam, hogy elmegyek, mert egyrészt lesz két bemutató, egy loli meg egy másik. Ilyesmire pesten sosem lehet számítani. Ráadásul ahogy elnézem a pesti állapotokat con sem lesz már sokáig. T.T S most már tudom, hogy Takebayashi restaurant sushiját is meg kell kóstolnom, plusz a zöldteás fagyit. :D Amik kimaradtak az életemből. XD

Amúgy ezen a héten ha minden igaz csütörtökön Takival megyünk a Római strandra. *_* Holnap benézek délután Apu munkahelyére, délelőtt pedig vásárolgatok és főzicskélek. :D Ma találtam egy honlapot, ahol irtó jól kinéző és fincsi ételek receptjei vannak, ez lenne a Vimizo. :D A holnapi menü mézes-mustáros csirkemell rizzsel és párolt-karamellás gyümivel, elvileg. :D

Pénteken megyek Skellihez, szombaton loliparti osztrák lolikkal, vasárnap pedig WAMP. Weee~ Ez a hét is jónak ígérkezik. :D

Plusz ráadás, hogy végre letakarítottam a szekrényemet, összefogom szerelni Victoriát és kifestem a szöszi kiscsajt, előszedtem a bento dobozomat és ismét bentokat fogok készíteni. De izgi~

Nincsenek megjegyzések: