Oldalak

2010. augusztus 26., csütörtök

Ma :D

Hát itt volnék. :D Ma 03:50-kor keltem. :D Végig álltam nyolc órát egy olyan helyen, ahol olyan meleg volt, mint egy szaunában, s egész nap Bailyes-t csomagoltam, a lábam úgy fáj, mintha le akarnak szakadni, de az örömhír: még élek. :D Munka után voltam olyan bolond, hogy elindultam a SakuraZaka-ba az álomtatyóért, de miután megfogtam, s komolyan mondom, kartonpapír vékonyságú volt az egész úgy döntöttem, hogy nem dobok ki érte hét ezer forintot, hogy fél éven belül ez is tönkremenjen. Helyette viszont megvettem a Totoro-s irattartót. Aztán elmentem a Nyugatiba, ahol is csodáltam az esernyőt, de ahogy megfogtam arra is rájöttem, hogy tök fölösleges kiadni érte 3500 Ft-ot, mert Body Line-ról megrendelve olcsóbb és olyan kis vékony, hogy egy erősebb széllökés simán szétkapja. Szóval megmaradtam a Body Line változatnál. A blúzt végül is megfogom rendelni. Ezenkívül megvettem a Szépek c. könyvet, meg a Vámpírnaplók első kötetét. :D Wow, állítólag teljesen más, mint a sorozat. :D Ja igen, és bementem a Pussy Cat Deluxe boltba megnézni a nyári leértékelést, találtam is egy cicás pólót 3500 Ft-ért, de végül is arról is lebeszéltem magam, mondván ez nem éri meg nekem. :D Igazából egy 6500 Ft-ost ruhát néztem ki, de azért nem volt szívem ennyi pénzt kiadni. Spúr vagyok. :D 

Nincsenek megjegyzések: