Oldalak

2010. augusztus 28., szombat

Péntek :D

Hát most sem számolhatok be semmi jóról, csak a szokásos. :D Pénteken ilyen teljesítménybéres melón voltam, aminek röviden az a lényege, hogy minél többet dolgozz minél kevesebb pénzért. :D Már az elején éreztem, amikor az öt kilós dobozokat pakolgattam egyenként, hogy én ezt nem fogom bírni, és le kellene lépnem, de azért csak végig szenvedtem a nyolc órát, bár a hatodik körül már fájt mindenem, a bal csuklóm főleg. :D Nagyon megerőltettem, mivel még most is fáj. S ha az ember azt hinné, hogy majd egy kis alvástól jobb lesz neki, akkor nagyot téved. :D Reggel felkelvén ezerszer jobban fájtak a nem létező izmaim, mint este. :D Mit jelent ez? Nos, ez azt jelenti, hogy izomlázra sose aludj. :D De nem gáz, túléltem. Viszont azt leszögezhetem, hogy én többet aztán oda nem megyek. :D Ez egyszerűen nem éri meg. A csütörtöki munka legalább megérte és még csak meg sem erőltettem magam, oké unalmas volt és állni kellett, de ennyi. :D Azért az is érdekes volt, hogy mindig mást mondtak a főnökök, ami szerintem direkt szívatás. Hiszen honnan is tudhatnánk mi, hogy az előző csoport hány raklapot csinált meg? Szerintem kizárt, hogy nyolc óra alatt 18-at, ami a duplája annak, amit mi csináltunk. O_O 

De jóóó, kijött a Shiki hetedik része. Mondjuk nem is emlékszem hirtelen, hogy mi volt a hatodikban. XD De nem baj, majd csak előjön az agyamból, hogy mi is volt. Különben is a HOTD-ot várom már nagyon... *_*

Jövőhét csütörtökön 22 éves leszek, Jesszus. Még négy nap. *_* Ja, és nem ártana tényleg munkát keresnem. :D Szeptember 1-től már nem lesz TAJ kártyám. T.T

Nincsenek megjegyzések: