Oldalak

2010. szeptember 12., vasárnap

Csak úgy :D

Nem tudok értelmes bejegyzést írni. XD Ma volt a szülinapi bulim, nagyon jó volt, majd másik blogomra csinálok róla beszámolót. Csak sajnálom, hogy a Feri nem tudott itt lenni. T.T De eddig mindig itt volt, s ... Na nem baj, ezt most csajbuli lett. :D

Amúgy megtalált egy kekszes szoknya. Csak úgy. Egy kék. Azért érdekes, mert nem is emlékszem rá, amikor mondtam Sakurának, hogy rendelje meg nekem és a kéket szeretném. Aztán Sakura írt egy üzit, hogy már meg is rendelte nekem. :D Nem sok reményt fűztem hozzá, hogy rám fog jönni, mert a Body Line-on 68-as derékra volt kiírva... Aztán Sakura ma elhozta és lássanak csodát, rám jött. :D Szóval velem marad, kinézett magának. Hihetetlen, mi? :D Ezek szerint a loliruháknak mégiscsak hatalmuk van. :D

Ma döntésre jutottam, miszerint a hajamat is levágatom. :D Kedden már mehetek is a fodrászhoz. Zavar már, hogy ennyire hosszú. A vége töredezett és az egész nem jó úgy ahogy van. Sajnálni fogom, hogy nem tudom majd copfba kötni, dehát majd megnő. :D 

Most pedig Selena Gomez-t hallgatok, ember, mi van velem? :D

Nincsenek megjegyzések: