Oldalak

2010. szeptember 15., szerda

Ennek már soha nem lesz vége... @_@

Ma reggel hatkor keltem, hogy elindulhassak a H&M "állásinterjúrára". Nem olyan volt, mint egy átlagos állásinterjú és azt sem nagyon hiszem, hogy tovább jutok a második fordulóba, de tapasztalatszerzésnek ez is jó volt. :D Nem írom le, hogy mi történt, mert nem szabad. XD Hadititok. XD De azt mondták, hogy majd értesítenek, bármit is döntenek. Azt hiszem már sosem lesz vége ennek a munkakeresésnek. XD Holnap még megyek a KFC-be, ami remélem nem lesz több fordulós, hanem egyből azt mondják, hogy felvesznek legalább egy hónap próbaidőre. Az lenne a legnormálisabb, nem interjúzgatni itten. :D Nekem már csak egy munkahelyre lenne szükségem, ahonnét eltudnék valamerre indulni. T.T Nem baj, akkor sem adom fel, előbb vagy utóbb csak felvesznek valahova. XD

Ööö... Mit is akartam még írni? :D Már csak két nap és láthatom végre a Ferit! Két hét milyen hosszú idő tud lenni, pláne ha az embernek különösebben nincsen semmi dolga. :D Eldöntöttem, hogy majd írok egy levelet Darren Shannak. :D Amúgy nincsen semmilyen értelmes mondanivalóm. XD Nem is tudom, hogy minek kezdtem el írni, de úgy éreztem, hogy valamit mindenképpen meg kell osztanom a világgal... csak épp... elfelejtettem. :D

Ma is roppant értelmes jelentésünket hallhatták. :D


Nincsenek megjegyzések: