Oldalak

2010. szeptember 18., szombat

Hétvége :3

Csütörtökön éjjel 11 órakor telefonált a Feri, hogy megérkeztek németországból haza. *-* Bár már aludtam és elég álmos voltam, meg nem is éreztem túl jól magam (azóta az is kiderült, hogy végül mégis sikerült megfáznom, pedig már reménykedtem, hogy megúszom :D), de azért csak megbeszéltük és végül is bejött hozzám az éjszaka közepén és nálam aludt. :D

Másnap meg akartuk nézni reggel a Kaptár 4. részét, de a Lurdy-ban csak este nyolckor játszották, úgyhogy eldöntöttük, hogy majd visszamegyünk este. :D Közben elmentünk a Tesco-ban, megint mindent jóól megnéztünk, aztán vettünk nekem Mondo-t, Ferinek PCguru-t, tortillát, chipset hozzá, krémtúrót, meg ilyesmiket. XD Aztán pedig megreggeliztünk a kuponomból a mekiben. :D Aztán hazajöttünk, megnéztük a True Blood utolsó részét és sikerült elaludni. :D Ezért este hétkor felkeltünk és elindultunk Kaptárt nézni. Meglehetősen ijesztő volt. :D Tekintve, hogy 3D-s volt, baromi hangos ugye moziban, úgyhogy nem egyszer befogtam a fülemet. XD Nem volt annyira jó, mint a többi rész, de azért nézhető. Kicsit túlzásba vitték a lassított jeleneteket, ráadásul az egész sztori annyira értelmetlen volt. Viszont visszahozták a Redclife (így írják?) testvéreket, ami viszont pozitívum. :D Ráadásul Chris-et a Szökésbeli csávesz játssza. Tök poén volt, mert valami külön elzárt kis helyen van, s fogva tartották és mindenki amikor meglátták a filmben az egész moziban egy azon emberként felkiáltottak, hogy: Wow, a szökés. :D Sugoii... XD

Aztán hazajöttünk, én rosszul voltam, ezért ittam egy teát, olvastam egy kis Mondo-t és elaludtam. :D Ma reggel felkeltem, készítettem melegszendvicset, már megittam két teát, készítettem jobbulást elmúlasztó egy bögrés almás-fahéjast, kár, hogy elfelejtettem, hogy csak melegen jó és hagytam kihűlni, de így is fincsi volt. Aztán délután elmentünk megnézni a Fruzsit, ahogy vezet, utána pedig kihívtam a Fickót és mentünk a vecsési búcsúba, vagy hova. :D Elöszőr a szimulátorra ültünk fel, abból is ilyen vulkános hullámvasútas izére, ami durva volt, jó, mondjuk nem annyira. :D Aztán pedig egy ilyen forgó-pörgő izébizére. Még sosem ültem ilyesmin, paráztam is mondjuk. :D Tök ijesztő is volt. XD De legalább legyőztem a félelmemet, ami jó érzés. Az elején többször becsaptam a fejemet, szóval már azt hittem, hogy beverem és vérezni fog. XD Meg nem is biztonságos szerintem, mert többször úgy éreztem, hogy na most akkor kiesek, de végül nem. :D Túléltem. Bár remeget kezem-lábam. :D Szegény Fickó is felült, viszont elég rosszul viselte. Most is alszik, annyira kikészült. Mondtam neki, hogy máskor hagyja ezt a hősködést, meg azt, hogy ha én megmerem csinálni, akkor ő is. Én csak azért bírtam ilyen jól, mert régen Takiékkal pörögtünk azon a körhintaszerűségen a játszótéren, bár az semmiség volt ehhez képest. :D S milyen sokáig pörgött, te jó ég. XD De itt vagyok és egész jó ez az adrenalinnövelés. :D Aztán még sétáltunk és kaptam plüssvirágot (rózsaszínt), amit régóta szerettem volna. *_* Köszi! (L) Aztán hazajöttünk. :)

Most a Fickó alszik, én meg letámadtam a töltőbázisát. :D S Tekken filmet töltök, meg Resident Evil 4-et Apunak. :D Tényleg, mostanában mindig a Tekkenes pulóveremet hordom, tök jó. *_* Csak nem szabad sokszor mosni, mert lekopik a minta. T_T

Jövőhét hétvégén pedig utazok németországba. *_* Megyünk a sörfesztiválra. Péntek hajnalban indulunk, és vasárnap jövünk vissza. Azt hiszem erre a hétre hanyagolom a munkakeresést amúgy sem érzem jól magam. T_T Annyiból sajnálom, hogy így lemaradok a lolitaliról, meg a lolijátékról, de németország és sörfesztivál. *_* Ráadásul így már jövőhéten látom a Ferit, amúgy meg két hetet kellene várnom. :D Utána való hétvégén meg MondoCon, már úgy várom. *_*

Nincsenek megjegyzések: