Oldalak

2010. szeptember 20., hétfő

L-es tatyó *_*

Ilyet kérek karácsonyra! *_* Illetve háát, pár napja megláttam és eddig nem tűnt fel, hogy mennyire szeretném. L-ért mindig is oda voltam, s ezen a táskán annyira cukor. *_* Tényleg, kellene egy fotósorozatot készítenem az L-es nendoroidomról. Amit tutira megvennének ha eladnék, de nem fogom. :D Na szóval már napok óta keresgélem, hogy honnan szerezhetném meg, erre ma nézelődöm a Mondo Magazin eladói fórumán és látom, hogy egy lány megválna tőle egész tűrhető áron. Aztán írtam neki mailt, és csodák csodája még megvan. :D A sors is azt szeretné, hogy az enyém legyen. Bár még kérdéses, hogy miből. :D Elvileg októberre már nem kapok zsebpénzt. T_T Nem ér... T_T

Amúgy ma tevékenykedtem, készítettem csattocskákat, amiken angyalszárnyak vannak. *_* Tök cuki lett, majd csinálok honlapot és felrakom, vagy pedig ide rakom fel. :D Nem kell ahhoz egy új honlap. XD

Nincsenek megjegyzések: