Oldalak

2010. szeptember 29., szerda

Netes keresgélések :3


Naaa, az elmúlt napokban rengeteget keresgéltem a neten, van amit csak úgy megtaláltam, van amit meg tudatosan, naaa, de tök jó dolgokra bukkantam kár, hogy pénzem nincsen rájuk. :D Például tüzetesebben áttanulmányoztam azt a fényképet az őzikés cuccokról, amit németben találtam és arra jutottam, hogy a márka neve Rebella. Meg is találtam a német honlapját és innen már oda lyukadtam ki, hogy magyarországon, a Mom Parkban van is egy bolt, ahol lehet ilyen cuccokat kapni. *_* A német honlap itt található, a magyar pedig ez. Nagyon cuki cuccok, bár lássuk be azért a HSF sokkal szebbeket készít. :P Maradok inkább azoknál. :D

Aztán találtam két új blogot és az egyik elvezetett egy cosplayes oldalhoz, ahol megtaláltam a fennt látható Shugo Chara cosplayeket, s waiii, annyira cuki mind a kettő. :D De talán inkább a kéket vállalnám be. :D Meg van rózsaszín ruhás is, de az annyira nem... Mindenesetre őt egyszer szívesen cosplayelném. :) Erről jut eszembe, hogy a Shugo Chara-t is meg kellene néznem, lehet, hogy folytatom is ennek örömére. :D

A másik bolt japán/kínai ruhákat, cipőket meg mindenfélét árul, ott is vannak cuki cuccok, de nem kiemelkedő. Még böngészgetek, hátha találok ezt azt. :D

Júúúj, s megjött a csomag. *_* Azaz, hogy még nincs nálam, nem sokára megyek érte és hozom haza, csak közölni akartam a jó hírt. :D Mindjárt írok is Liani-nak, hogy holnap akkor mikor talizunk. ^^

Ma voltunk Anyuval moziba (megtartottuk a havi egy gyereknapunkat), megnéztük Az utolsó léghajlítót és nekem nagyon tetszett. *_* Yue-t annyira sajnáltam a végén, s az a srááác, nekem keeeeell, ki játssza? Na perszeee, hogy Jasper az Alkonyatból... Tudtam, hogy láttam már valahol. :D Ebben a filmben sokkal cukibb volt. :D A herceget pedig a Gettómilliomos-os srác játszotta, ő is nagyon jó volt. :D Tehetséges. Bár a filmet 3D-ben néztük meg semmi 3D-s nem volt benne, ezért ez tiszta rablás. T_T De láttuk a Sammy bemutatóját, ami teknősös és igazán 3D-s és az tök cuki. *_* Valahogy a rajzfilmekben jobban kijön a 3D-s hatás... :S Aztán ettünk fini gyrost és hazaérvén kaptam fügét. Weee, tök jó nap volt, imádom a fügét. :D

Nincsenek megjegyzések: