Oldalak

2010. szeptember 10., péntek

Ööö... :D

Na, én is beálltam a nyestkutyák rajongótáborába. :D Szerda óta ismét itthon vagyok s végre sikerül beérnem magamat a rengeteg elmaradt házimunkával. XD Legalábbis már kezd emberien kinézni a szobám. :D Szörnyű, hogy mennyi szemetet vagyok képes felhalmozni két hét alatt. :D S, hogy Dominó mekkora kupit tud csinálni két hét alatt. :D Na, mindegy, a lényeg, hogy haladok. Most viszont eltüntettem a PS2-höz a játékaimat. XD Szóval nem tudom hogyan fogunk táncszőnyegezni holnap, szóóóvaaal majd esetleg kölcsönkérem Takitól az övét. XD Hova tehettem őket...? O_O 

Amúgy animék terén is utolértem magamat. Megnéztem a HOTD két új részét, amit múltkor nem tudtam, aztán a Shiki 9. részét is meg akartam, de sehogyan sem játssza le, szóval majd ki kell találnom valamit. Bár elég uncsi, és még csak a 9. résznél tartanak, és 22 részes lesz. O_O Nem tudom, hogy mégis mit fognak még annyi részen keresztül csinálni... O_O

Új fejlemény, hogy felhívtak a H&M-től és behívtak jövőhétre állásinterjúra. De jó lenne, ha megkapnám. *_* Mindig is szerettem volna egy ruhaboltban eladni, a vevőknek segíteni, szóval azt hiszem az a nekem való. De majd kiderül. XD Aztán lehet, hogy mégsem. XD De legalább állandóan a gyerekrészlegnél lennék és figyelném az újdonságokat. XD

Most pedig megyek vissza A vámpír, a vérfarkas és egy szellem-et nézni, ami inkább szól egy vámpírról meg egy vérfarkasról ugyanis szerencsétlen csajszellem semmit nem tud csinálni, mivel szellem. :D De azért egész jó... :3

Nincsenek megjegyzések: