Oldalak

2010. szeptember 15., szerda

"Te elvesztetted a többességedet..."

Végre rájöttem, hogy mit akartam írni. :D Bár az is lehet, hogy nem ezt akartam, de most ez jutott eszembe. XD Szóval arról van szó, hogy mostanában nem érzem jól magam, ami tök furi. :S Bár lehet, hogy érthető, hiszen a munkakeresés mint így megtudtam eléggé megterhelő. :D Nem úgy nem érzem jól magam, hogy fájna valamim (mondjuk a torkom néha kapar), de egyszerűen nem tudok... Nem tudok rajongani semmiért sem. T.T Régen rengeteg dolog tetszett, mindig nézelődtem, megtetszett valami és egy csomó ideig rajongtam érte. Most pedig megtetszik valami, egy napig rajongok érte és vége. El is vesztem azt az érzést. Nem tudom, hogy kivel volt ilyen valaha, de tényleg kezdek bepánikolni. :S Valami gond lehet velem. Mármint ezt nehéz elmagyarázni. Talán összefüggésben van azzal, hogy a Feri is elment? O_O Talán lelkileg nem vagyok jól... Elvégre még az AnimeCon-ról is lemondtam, pedig régen fontos volt... T.T Most pedig még az sem. Tényleg, el ne felejtsem, hogy holnap el kell mennem Shizuval Elyhez felpróbálni a cipőt. :S Amennyire ki vagyok még a végén az is kimenne a fejemből. :S Pénteken azért megpróbálok kasutera-t sütni, bár fogalmam sincs, hogy ilyen lelkiállapotban hogy is fog menni. De muszáj! Dekoracipőt is szerettem volna készíteni, de azt sem csináltam. T.T MondoConra megcsinálom. :D Eskü... S akkor abban megyek, meg loliban. XD Az aztán jól fog összejönni. XD Szóval mint Alice, én is elvesztettem 22 éves koromra a többességemet... Vajon még vissza tudom szerezni...?

Nincsenek megjegyzések: