Oldalak

2010. október 14., csütörtök

Bad Day :S

Ma valamiért semmi sem jön össze. :S Flamingó szeletet akartam sütni, de vagy a recept volt rossz, vagy én voltam rossz passzban nem sikerült. T_T A tésztát is elrontottam, s a vajkrém is kiikrásodott. :S Tisztára, mint a gyakorlati vizsgámon. XD Akkor is minden összejött. Feri tanácsára mégiscsak összeraktam a tortát, most pihen, dehát ki tudja milyen lesz. :D Nem sikerült. T_T Na nem baj, majd legközelebb. :D

Azon is gondolkodom, hogy miben mehetnék a vasárnapi talira. Végül oda lyukadtam ki, hogy kölcsön cuccokból fogok öltözködni (LOL, mintha nem lenne amúgy is elég ruhám xD), úgyhogy kölcsönkértem Kishi virágos gyönyörű ruhácskáját, meg majd megkérdezem Shizukát, hogy nem e adja kölcsön a kutyusos fekete tatyóját. :D Oké, lássuk azért be, hogy annyi fekete cuccom sincs (csak a karami, de az meglepi karácsonyra :D), szóval teljesen jogos, ha kölcsönkérek. :D Azt a ruhát meg mindig is kölcsön szerettem volna kérni egyszer, mert kíváncsi vagyok, hogy hogy áll rajtam. :) A cipőm megvan, azt hiszem a magassarkú fekete cipőmben fogok menni. Bár fájni fog a lábam. XD Sebaj, majd viszek egy másik cipőt is, ha nagyon feltörné. :D Fekete meleg harisnya kipipálva. Kiegészítők kipipálva. ^^ Már csak arra kell várnom, hogy Kishi kölcsön adja a ruciját, remélem kölcsön adja. *_* Ja igen és ha nagyon rossz idő lenne, akkor felvehetem a fehér nyuszis (fekete masnival!) sálas sapis cuccomat, amit még lolikarácsonyra kaptam Rentől. *_* Tényleg mi lehet Rennel? :S

Úgy különösebben örülök a télnek, mármint hol van az még. :D A hidegebb időnek akarom mondani, mert így visszaszokhattam a teára és újra ihatok forró csokit a Gólemben, mert mint amit megkóstoltunk a Gólemben a legfinomabb a forró csoki. :D Most is éppen vérnarancsos forró teát szürcsölgetek, azaz szürcsölgetnék, ha nem égne le a nyelvem. :D Úgy döntöttem, hogy ezentúl fel fogom írni az észrevételeimet a sütijeimmel kapcsolatban, sütés közben ugyebár. (Első észrevétel: A szalalkáli büdös.) 

Fennt láthatóak az elmúlt nap szerzeményei. A lány a vízben le volt értékelve a tescoban, s mivel kedvenc filmem (bár csak egyszer láttam moziban, de akkor nagyon tetszett), ezért megkértem Skellit, hogy vegye meg nekem. ^^ Aztán kaptam még tőle Mondo-t. ^^ A német nyelvkönyvet Anyutól kaptam, és már tanulmányozom, de most nem fogok elkezdeni ma már németezni, mert ma semmi sem sikerül a süti tanulsága szerint. T_T

Na, el Kobato-t nézni vagy My Blueberry Nights-ot. :D

Nincsenek megjegyzések: