Oldalak

2010. október 31., vasárnap

Happy Halloween! ^^

"Három: ha találkozom Edwarddal még a szart is kiverem belőle." :D
"Hát helyes vagy és a hősöknek nem kell okosnak lenniük, szóval..." :D

Roppant szellemes idézet a Vampire Suck c. filmből. :D Bár semmi vicces nincsen benne, nekem mégis tetszik. XD Oké, én és a meg nem értett humorom. Amúgy a film ratyi, baromi erőltetett poénok vannak benne, ne nézzétek meg. :D

A tegnapi meg a pénteki napom tök jó volt, ha leszámítjuk a munkát. :D Biztos lesz munka, amit szeretek majd csinálni, csak még nem találtam meg. :D Azzal biztatom magam, hogy minden munka unalmas egy idő után. :D Pláne ha sokáig ugyanazt csinálja az ember. :D Szóval ne csüggedjünk és gyűjtsük szorgalmasan a pénzt, mert lesz mire elkölteni. :D

Péntek délelőtt ugye dolgoztam, délután pedig kimásztam a borárosra, ahol találkoztam Mikuval, akinek odaadtam a rózsaszín Baby ruhámat, meg a fehér Baby zoknimat, mert talira full rózsaszínben szeretett volna jönni. Aztán megvártam a Ferit, aki volt olyan rendes, hogy eljött elém, felkapott és robogtunk hozzám a cuccaimért, aztán megálltunk hazafelé a Lidl-nél, ahol vettünk szombatra halloweenes vámpírfogakat, meg nézegettük a halloweeni cuccokat. Aztán hazajöttünk és engem meglepi várt. :D A Feri hozott nekem németországból halloween-i bonbonost dobozt tele bonbonokkal. :D Lehet, hogy ennyi bonbon után undorodnom kellene a bonbonoktól, de amit nem én készítek, azt még mindig megtudom enni. :D S ez kifejezetten finom, meggyes krémmel van megöltve, ami elöszőr amikor megkóstoltam kifojt belőle és olyan volt, mintha a vért nyalogatnám az ujjaimról. XD Majd ha hazamegyek rendesen lefotozóm, a doboza tök cuki és cuki csomagolású bonbonok vannak benne, igyekszem nem megenni. :D

Aztán tegnap lolitali is volt, így a délelőttöt, meg a délután egy részét is átdolgoztam és aztán mentem átöltözni, a karamimban már egy fokkal jobban éreztem magamat, jelentősen megnövelte a boldogságomat, hogy újra loliban lehetek. Végre nem egy gépnek éreztem magamat, ami bonbonokat rakosgat egy másik gépbe, hogy aztán a végén kijöjjön a kész termék. :D A HB-ben meglehetősen gyorsan tudok futni és nagyon kényelmes. :D A karami pedig nagyon csini alsószoknyákkal. ^^ Örülök nekik, majd a másik blogomba írok részletesebb beszámolót. ^^ Fényképekkel remélhetőleg. ^^

Most pihengetek, végre kibontottam az ajándékaimat Pet Society-ben, meg meglocsoltam a kertben a növényeket, mármint nem az igaziakat. XD

Nincsenek megjegyzések: