Oldalak

2010. október 16., szombat

Már megint csak úgy írogatok XD

Megváltoztattam a blogkinézetemet. :D Mivel mostanában Kobato-t nézek és nagyon tetszik. ^^ Megtaláltam ezt a képet róla és úgy döntöttem, hogy ezzel csinálok egy fejlécet. ^^ Mindjárt megcsinálom az oldalsó részeket is. ^^ Felturbózom pár cuki dologgal, vagy ilyesmi. :D

Természetesen a nap 24 órájában facebookozok, hol Sliders-et nézünk, hol meg Smallville-t, de tegnap fennt maradtam és megnéztem a Vámpírnaplókat is. :D Daemon még mindig nagyon jól néz ki. :D Kár, hogy ezeket a részeket én már régen megnéztem. :D Na szóval kockulok a nap 24 órájában, holnap pedig lolitali, tök jó, jövőhéten úgy is vissza kell térnem a rideg valóságba, méghozzá, hogy még mindig munkanélküli vagyok. :D Addig is kihasználom az időmet. :D

Ma este kiderül a Mangafan 3. új mangája, bár eddig baromira nem az jött ki, amit vártam. :D A Darker than Black-et tutira nem veszem meg, a Shiro hime-t már egyszer olvastam a Manga.hu-n, az viszont tetszett, és csak egy kötetes, ráadásul CLAMP, úgyhogy tuti vétel. :D De most már igazán bejelenthetnének valami jóóó nagy címet. :D Bár tutira ez a 3. is meglepetés lesz. :D

Na, megyek vissza Kobato-t bambulni. ^^


1 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Jó az új dizi. =) Cuki. =D