Oldalak

2010. október 12., kedd

Mindenféle :D

Szóval Skelli pénteken felhívott, hogy itthon van. *_* Ezért a falevelek összeszedése és ebéd után elindultam hozzá, azóta itt kockulok. :D Többnyire, mást nem igen csinálunk, csak kockulunk, eszünk, stb. :D Közben pedig elkezdtük nézni a Sliders-t újra, a Smallville (így írják? :S) pedig most jön. :D 

A DS-met is elhoztam, s találtam egy progit, amin megy az Alice in Wonderland, így most azzal szenvedek. Szó szerint szenvedek, ugyanis a ládákat nem tudom megszerezni. :D S harcolni is elég nehéz, de több, mint valószínű, hogy csak én vagyok a béna. :D

Ma hazaugrok s otthon alszok, mert holnap megyek arra a pályakezdő regisztrációra, amire már többen is azt mondták, hogy tulajdonképpen semmi értelme, de mindegy. Anyu ragaszkodik hozzá. Jövőhéten pedig újra elkezdek munkát keresni, mivel nagyon úgy nézem, hogy a cukrászdából már nem fognak visszahívni. :S Pedig megígérték, hogy hívnak akkor is ha nem sikerült, de ezek a munkaadók olyan izék. :S Bárcsak felvennének valahova. T_T S bárcsak eltudnám adni azt a két ruhámat... T_T Na jó, nem nyarvogok, úgy is tök felesleges. XD

Talán eladom a szöszi kiscsajos resinemet, mert azt nagyon úgy néz ki, hogy úgy sem fogom befejezni. :S S amúgy sem hiszem, hogy nekem való ez a resinezés, ha egyszer mégis rám jönne, hogy figurafesthetnékem van, akkor majd ha több pénzem lesz rendelek még. :D

Na, igen, közben vasárnap voltam Sakura szülinapi buliján is, jó volt bárcsak hárman voltunk azért jól elvoltunk. :D Részletesebb beszámoló a másik blogomon. :D Most pedig megyek és talizom Liani-val meg Kishi-vel. :)

További szép napot mindenkinek! ^^

Nincsenek megjegyzések: