Oldalak

2010. október 23., szombat

Muzikalitás :D



Ma voltam Sakuránál, végre megkóstolhattam a mandulás kívánság pizzát, amire feta sajtot, mozarellát, ananászt és sonkát kértünk. :D Fincsi volt, ketten megettünk egy 32 cm-es pizzát, máskor eggyel nagyobbat akaaaaroook. :D De nem, nem zabálhatok ennyit, csesszüs. :D Szóval jó volt, megnéztük a Lány a vízbent, megint, én már negyedszerre nézem. :D Annyira tetszik, úgy örülök, hogy a Feri megvette nekem. *_* Köszi Kicsim~

Aztán most meghallgattam Mercy blogján a Tarzan (Idegen érzés) című számát nem tudom hány féle nyelven és arra jutottam, hogy még mindig magyarul (Ákos előadásában) a legjobb, no meg persze japánul. A japán Walt Disney számok fenomenálisak. :D Főleg az Oroszlánkirályból az a szám, amikor Zordon énekel, azt be is rakom most ide. :D Ha megtalálom. :D Plusz még be rakom az Aladinból a kedvencemet szintén japánul. :D Most meg az X faktort nézem, tisztára muzikális vagyok ma. :D

Ja, meg rákattantam a vaterára. ^^ Kerestem is magamnak egy fekete loliable blúzt és aki keres az talál. :D Csak nem tudom, hogy pontosan milyen méret, szóval inkább megkérdeztem. :D

Azt hiszem eszek egy kis karamellát.... És befekszem az ágyba, mert megint fáj a fejem. T_T

Nincsenek megjegyzések: