Oldalak

2010. október 20., szerda

"Ne aggódj, a csirke bármikor megmenti Neked Gotham City-t!"

Miért van az, hogy sosem jutok el oda, ahova szeretnék? :D Na mindegy.

Ma jön a Rózsika, különben pedig rosszul érzem magam, a gyomrom kavarog, hányingerem van és fáj a fejem. :S Úgyhogy túlzottan nem tesz nekem jót ez az állandó vendégeskedés. De azért erős leszek és elkészítem azt a pizzát. 

Tegnap már annyira ki voltam idegileg készülve, hogy muszáj volt elmennem egy kis vásárlókörútra. Elöszőr úgy voltam vele, hogy csak a hobbi boltokban nézek körül, hátha találok valamit, de aztán eszembe jutott Cchan a NBC-s fülvédőjével és a nyugati felé vettem az irányt. Miután körbe jártam a kinnti üzleteket, de nem találtam sehol álmaim tárgyát, ezért írtam Cchannak egy SMS-t, mire kiderült, hogy nem is a nyugatiban vette, hanem a blahán. :D Igen, én is jó vagyok. :D Ezért beugrottam az újságoshoz és megvettem a Glamour aktuális számát. Úgy volt, hogy csak ezt és a fülvédőt veszem meg, mert a pénzügyi helyzetem továbbra is pocsék. De a blaha felé menet megláttam a Princess Ai új sorozatának 2. kötetét 600 Ft-ért! Nem hagyhattam ott. Így aztán vele is gazdagabb lettem. A blahán még pént találtam egy NBC-s fülvédőt, úgyhogy maximálisan elégedett voltam magammal. :D

Este befeküdtem a kádba jó forró vízbe és elkezdtem olvasgatni a Glamour-t, volt benne egy cikk a használt ruha boltokról és a vintage darabokról és azt hiszem szeretem a vintage darabokat, nagyon tetszenek. Találtam is egy boltot, ahol még akár lolikhoz méltó kiegészítőket is találhatunk, ez a Lovebug Vintage. Nagyon tetszik, úgyhogy azt hiszem gyakran fogom nézegetni. :D A másik ilyen az Ómama Antik. Bár ezutóbbi a méregdrága kategóriába tartozik, mondjuk az előző sem adja olcsón a cuccokat. :D

Amúgy a Glamour-ban volt egy cikk a Spinning-ről is és megint eszembe jutott, hogy mennyire hiányzik nekem az aerobik. :D Ha dolgozni fogok, akkor tutira az lesz az első dolgom, hogy újra beiratkozok, és talán kipróbálom a spinninget is. :D

Amúgy gondolkodok, hogy készítek egy lolihonlapot, ahova fepakolom az eladó cuccaimat is. :D Lehet, hogy jobban járnék vele, mint így blogba kirakosgatni őket. Régen legalábbis szerettem honlapokat csinálni. 

1 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Aerobik! *.*
Volt tervben, hogy annak én is nekifeküdnék, de anyagiak miatt végül minden más tervvel együtt háttérbe szorult. Pedig táncolni és zongorázni is szeretnék tanulni. =)