Oldalak

2010. november 21., vasárnap

"Álmodj szépeket Boszi..." *_*

Ma végre volt egy pihinapom, szükségem is volt rá, mert tegnap már nagyon kész voltam. T.T Lolitali is volt, de arra sem mentem, mert fáradt voltam és meg is vagyok fázva egy kicsit. T.T Na nem baj, majd a karácsonyira. *_*

De legalább ez a napom sem telt el eredménytelenül, mert elkészítettem két ajándékot, olvastam a Shiver-t (nagyon tetszik, de annyira szomorú T.T), hallgattam Tabáni-t, igen, ki hitte volna. :D Elmentem, hogy a nénikémnek megvegyem az új CD-jét, erre tessék, ezt hallgatom. S be kell, hogy ismerjem, hogy igenis vannak rajta jó számok. Hétkor pedig kezdődik a Harry Potter 5, hétvégén pedig lesz új része. *_* De az annyira rossz, hogy két részbe szedték. T.T Most várhatok a végére nyárig. T-T

Ja, és találtam egy új "kedvenc" csajt. Igen, ez a mániám, hogy gyűjtöm a jó csajokat. :D Imádom a haja színét én is ilyet akarok. T.T Annyira... Hümm, extrém? :D Ráadásul illusztrátor és tök cuki dolgokat rajzol. *_* S tök jó ruhái vannak. :3

Nincsenek megjegyzések: