Oldalak

2010. november 19., péntek

Érdekes nap :D

A mai napom egész jónak mondható. :D Bár a délelőtt ugyan nem, mert megint dolgoztam és megint valami izét csináltam egész nap, de azon kívül jó volt. :D A gépek is bedurciztak és egyik sem akart dolgozni, ezért fél négykor végeztünk is (ez nagy szó :D). Ezért nagyon feldobódtam és elindultam a Westendbe shoppingolni, sikerült is. :D Amúgy mindenkinek tök rossz kedve volt ma, ezért mindenkit azzal biztattam, hogy nézzék a dolog jobbik oldalát, legalább annyi zselés szaloncukrot ehetnek, amennyi beléjük fér. Nem örültek neki, nem értem miért. :D 

Aztán bementem a kreatív hobbi boltba, nézelődtem, gondolkodtam, hogy miket is kellene vennem az ajándékokhoz. A zsepitartók lemaradtak, azokat majd holnap. :D Szalvétát vettem, átlátszó viaszzselét, kartonpapírt és a fennt látható váras papírt. Aminek durva ára volt, de egyszerűen ránéztem, és úgy éreztem, hogy nekem ez kell, mert megihletett. Ki is találtam útközben a buszon hazafelé, hogy ezentúl egyedi készítésű naplókat/emlékkönyveket fogok gyártani, mindenfélét. :) Na meg vettem egy kutyusos lábtyűt. Úgy éreztem, hogy nekem kell ez a lábtyű. Feldobná a napjaimat és tényleg, holnap reggel ezt veszem fel. :D

Nincsenek megjegyzések: