Oldalak

2010. november 1., hétfő

Karácsonyi tervek

Igen, már most elkezdtem a karácsonyi dolgokon filózni, mert ugye azt még ki kell találni, el kell készíteni, stb. Ezért én általában már egy hónappal előre gondolkodom, hogy mit hogyan lehetne, kinek mit szeretnék adni, stb. De így is mindig elkések az ajándékok elkészítésével és mindent az utolsó pillanatban fejezek be. XD 

Most épp azon van a dillemma, hogy pontosan ÉN mit szeretnék karácsonyra. :D Úgy gondoltam jobb ha leírom, hogy ahhoz tartsam magam. A fontos dolgokat kövi fizumból kifizetem, minden tartozásomat megadom, aztán már nyugodtan elkezdhetek azon gondolkodni, hogy pontosan mit is szeretnék. Vannak fontos DVD-k és könyvek a listámon, szóval azokat szerintem már jó előre leírom magamnak. :D Nehogy elfelejtsem. XD Szóóóvaaal..

DVD-k:

- Karácsonyi lidércnyomás (2 lemezes extra változat) - ez már úton van idefele, majd kedden veszem át :D
- Csokoládé - Johnny Depp *_*
- Karácsonyi ének Jim Carrey-vel *_* - megjelenés: november 24., nekem nagyon tetszett ez a feldolgozás
- Óz, a csodák csodája - gyerekkorom nagy kedvence :D
- New Moon - Újhold (2 lemezes extra változat) - már csak azért is, mert megvan az első része is, ugyanígy, még ha nem is szeretem ezt a részt annyira, mint a többit :D

Könyvek:
- Bree Tanner rövid második élete - Stephenie Meyer-től *_*
- A temető könyve - Neil Gaiman-tól
- Anansi fiúk - Neil Gaiman
- Mocskos meló - Cristopher Moore
- Teleny - Oscar Wilde

Na, szóval ezeket fogom beszerezni karácsonyra, vagy karácsony előtt, vagy mit tudom én. XD Meg még természetesen pótolnom kellene a lolis hiányosságaimat, vennem kellene bugyogót, fekete blúzt most vateráztam, bár nem ártana egy lolisabb, és szeretnék még egy rózsaszín lolicipőt, amiből lehet, hogy lesz még egy HB. :D

Igazán nem sok mindent, csak pár apróságot. xD Közben meg gondolkodtam, hogy legközelebbi talira az Alice-os szoknyámat fogom felvenni, mert olyan régen volt rajtam. T_T

Nincsenek megjegyzések: