Oldalak

2010. november 14., vasárnap

Régen írtam

Mert tulajdonképpen nem is történt semmi, a lolis dolgaimról a másik blogban írogatok, amúgy az életben nincsen semmi érdekes. Dolgozok állandóan, van, hogy délután ötig is bennt vagyok, így aztán már nem igazán marad erőm a blogolásra. :D Ami azt illeti semmi másra sem. :D Ráadásul még a szombatom is kiesik, így a mai napot próbálom felhasználni arra, hogy kipihenjem magam, elkezdjem beszerezni a karácsonyi ajándékokat, stb. :D Elég nehéz. :D Most is el akartam már egy órája indulni, de Anyu azt mondta, hogy várjam meg az ebédet mert már mindjárt kész. :D Úgyhogy most várom. :D 

Hétvégén végre újra hazajött a Feri, úgyhogy vele töltöttem a hétvégémet. :3 Pénteken munka után találkoztunk és elmentünk a CSP-be megnézni a Gru-t. Nagyon jó film, nekem nagyon nagyon tetszett, annyira cuki, hogy belehalok. :D Mindenkinek ajánlom, hogy nézze meg. Oké, mondjuk nem tartogat senki számára világmegváltó magyarázatokat, de kellemes kikapcsólodás, s nagyon jó poénok vannak benne. :D Aztán hazamentünk és már aludtunk is. XD

Szombaton megint mentem dolgozni, ezért csak délután taliztunk, tulajdonképpen tegnap sem vittük túlzásba, én MONDO-t olvasgattam, a Feri Smallville-t nézett, szóval elvoltunk. :D Végül én is beadtam a derekam és elkezdtem nézni a Smallville-t, de gyorsan be is aludtam rajta. :D 

Ma megnéztük a Superman visszatért. :D Szerintem Superman egy beképzelt, önző dög. :D Nem szeretem. Meg különben is milyen befejezés az, hogy van egy fia, de a csajjal mégsem jönnek össze, hanem inkább csak úgy élnek egymás mellett, csak távol? :D Na, ez értelmes lett. De tényleg nem értem, hogy Louis miért nem hagyta ott a pasiját és jött össze Superman-nel. :D Talán nem volt rá keret. :D

Aztán a Feri megint elment. T_T

Nincsenek megjegyzések: