Oldalak

2010. december 10., péntek

Elvagyok xD

Miért nem tudták meghagyni a Rapunzel nevet? Már vagy ötször megnéztem az Aranyhajat. :D De egyszerűen képtelen vagyok rájönni, hogy most miért lett Aranyhaj. *spoiler* Ugyanis épp azon gondolkodtam, hogy a végén levágják a haját és bebarnul, akkor pedig már inkább Barnahajnak kellene hívni, mert az Aranyhaj elveszíti a jelentőségét. XD Na mindegy, a név változtatáson kívül még mindig nagyon meg vagyok vele elégedve. :D Van egy új kedvenc mesém. *-* A Gru is tetszett, cuki volt, meg minden, de ha választanom kellene, akkor inkább Aranyhaj. *-*

Ma a munkahelyen gondolkodtam, igen, én gondolkodok, ahelyett, hogy dolgoznék, de nem azon amin kellene. :D Agyalok minden máson, csak nem azon, amit éppen csinálok, talán ez a probléma velem. :D Na nem baj, szóval az a lényeg, hogy gondolkodtam és arra jutottam, hogy most karácsonyra baklavát fogok készíteni sütinek. Tavaly máglyarakást csináltam, az is nagyon fincsi volt, de idén baklava lesz. :D Csak be kell majd előtte szereznem a hozzávalókat. Bejglit is csinálnom kellene. T.T Nem baj, már csak egy hét és weeeee. :D Szabadság. :D

Nézegetem a DVD-ket. T.T El ne felejtsem majd letölteni a Karácsonyi éneket, meg az I love you Phillip Morrist. :D Meg karácsonyra meg kellene vennem az Újholdat, meg a Napfogyatkozást. Talán megveszem, még nem tudom. :D Aztán majd tartok egy Twillight maratont. XD

Na jó, megyek aludni, mert hulla vagyok és holnap is munka, de miééért? T.T

Nincsenek megjegyzések: