Oldalak

2010. december 29., szerda

Karácsony és 2011...


Azt hiszem megérett az idő egy újabb tartalmas bejegyzésre. De komolyan. Jó régen nem írtam már hosszabban semmiről.

Szomorú, hogy eltelt a karácsony. A karácsony a kedvenc ünnepem az évben, mert ilyenkor együtt van a család, ráadásul Apu is abba hagyja a munkát erre az egy napra és segít feldíszíteni a fát, meg filmet nézünk. Apunál ez nagy szó, ugyanis egész évben dolgozik és általában csak este látom. Ebben az évben duplán boldog vagyok, mert a Feri mostanság ugye kinnt volt németországban, de most itthon van újra. ^^ Ebben az évben igazán sok szép ajándékot kaptam a loliktól is (de arról már írtam a másik blogomban), meg a családomtól is. A legnagyobb dolog nyilván a számítógép volt, amit felesben vettünk meg a Ferivel. Azóta egy csomó játékot kipróbáltam, például mindennap simsezek, és tegnap játszottam a SPORE-val, ami az első három fázisban tök jó volt, de a negyediktől egyértelműen csökkent a színvonala (vagy csak én nem értettem? Oo). Na mindegy, végül is jó játék volt, nekem tetszett. :D Anyutól meg Aputól pénzt kaptam, amiből most nem vettem semmit, mert félre kellett raknom jövőre. A keresztmamámtól egy Haiku verses kötetet kaptam, amibe szép versek vannak, egy Dove testápolót, tusfürdőt és egy szappant (az embereknek mániájuk, hogy mindig kenceficéket ajándékoznak az embernek? mondjuk nekem ez csak jó, mert egész évben el vagyok látva, és legalább erre sem kell költenem, de akkor is...), ja meg egy cuki cukortartó mikulást. :D A nagymamámtól szintén pénzt. A nénikémtől még nem tudom, mert haza kellene mennem megnézni. :D A Feri családjától új hajszárítót, kenceficéket, az Eperszedő c. könyvet (*_*), meg zseníllia zoknikat (ezentúl nem hordok mást~ annyira jó meleg~).

2011... Nos, mit is hoz számomra a 2011-es év? Halvány lila dunsztom sincs. Elöszőr is keresnem kell egy olyan munkát amiben képes vagyok megállni a helyemet és viszonylag hosszú távon ott is maradhatok. Mert ez már nem állapot, oké volt munkám most, de lássuk be, hogy azért... XD Már lassan egy éve keresgélek. T.T Oké, az elmúlt hónapokban nem keresgéltem, mert dolgoztam. De most majd belehúzok. Szóval az első és legfontosabb dolog munkát találni. A második nem összevissza vásárolgatni mindenféle lolicuccot, hanem megtalálni a saját stílusomat (ami egyértelműen sweet) és ahhoz mérten vásárolgatni, de csak mértékkel, jól megfontoltan. A hozzá állásomon is változtatnom kell, mindent jól megfontoltan kell csinálnom, és meg kell komolyodnom, mert mégsem viselkedhetek egész életemben lökött kislány módjára. S ezek után igyekeznem kell majd mindent tökéletesen csinálni, még egy esélyt egyszerűen nem baltázhatok el. Jövőre tényleg menövesztem a hajamat. Leadok pár kilót és egészségesebben táplálkozok. Rendben, valójában jövőre az egész életvitelemen változtatnom kell. Majd igyekszem, mindent beleadok!

Ööö, oké, hosszas komoly írásból vége. :D

Nincsenek megjegyzések: