Oldalak

2010. december 21., kedd

Nyif-nyaf :D

Nem tudok aludni... :S Bezzeg amikor megtehetném, nem alszok, csak forgolódok. :D Dehát ilyen ez, mindig az van, ami nem kell. :D Vagy mi. XD Jól megmondtam. XD

Tegnap elromlott az én drága laptopim. T.T Egy ilyen kocka egyénnek, amilyen én vagyok ez igen nagy veszteség. :S Erre kitaláltuk, hogy mivel van egy kis félretett pénzem veszünk egy újat, csak nem laptopot, hanem gamer gépet. :D Igenám, jobb gépem lesz, mint a Fickónak. XD Eddig nem is álmodhattam olyasmikről, hogy majd kipróbálom a Sims3-at, esetleg az McGee's Alice második részét, de most már úgy néz ki, hogy megtehetem. Bár egyenlőre fogalmam sincs minek nekem ilyen csúcsszuper gép, dehát majd kiderül, még a végén tényleg rászokok a WoW-ra. :D A worgen miatt eléggé esélyes. :D Csak hát így fújhatom a januárra és egyéb hónapokra félretett pénzt és Anyunak kell majd ismételten eltartania. T_T Ez engem annyira bánt, remélem minél előbb találok új munkát és akkor végre sikerül majd saját magamat is eltartanom. XD Jó lenne végre. :D Csak olyan fura lesz, már úgy megszoktam, hogy laptopom van, amit cipelgetek magammal és csak egy dologból áll az egész. :D Ez van, új év, új esélyek, új gép. XD

Ma jön a Rózsika és odaadom neki a Tabáni CD-t, júúúj, annyira kíváncsi leszek, hogy mit fog szólni hozzá. :D Azért adom neki most oda, hogy lássam, mit szól majd amikor kibontja. :D 

Takinak is írnom kellene, hogy mikor talizunk. Már olyan régen nem láttam. T_T S a karácsonyi ajándékát is oda kellene adnom. :S Tavaly nem adtam senkinek semmit, de idén bepótolom. XD

Nincsenek megjegyzések: