Oldalak

2011. január 15., szombat


Ma eljutottam végre a hobbi boltba. *-* Vettem egy irtó édes scrapbook albumot, ami se nem túl kicsi, se nem túl nagy, meg órát óraszerkezettel, katicabogarakat, scrapbook papírt, szívecskés medált, két cuki csattot, meg ilyesmiket. :D Jó volt. Négyen mentünk, sikeresen elizéltük a napunkat. XD Igaz az más kérdés, hogy utána én hazajöttem és végig mosogattam, sütöttem, most lett kész a pizza. Nincs is jobb a házi készítésű pizzánál, aminek jól ki van dolgozva a tésztája. :D

Már pedig eldöntöttem, hogy ha holnap hazajutok akkor értelmes dolgokat fogok csinálni. Oké, amíg itt voltam, addig lustálkodtam és egész nap csak a gép előtt ültem. (S be kell vallanom, hogy ez már az agyamra ment. -.-) De jövőhéttől minden másképp lesz. Munkát fogok keresni, scrapbookozni fogok, ajándékot fogok készíteni, normálisan megszervezem a hétvégi mozidélutánt, s átalakítom a szobámat, amennyire csak lehet. Ja, s kevesebbet fogok enni (este hat után egyáltalán nem!), s mindennap szobabiciklizni fogok legalább fél órát, na meg futni sem ártana. Normális időben fogok kelni és normális időben fekszem le. Németet tanulok. Valahogy majd csak kialakul, nem? Remélem.

Eldöntöttem, hogy igenis normális életet fogok élni. :D

Nincsenek megjegyzések: