Oldalak

2011. január 11., kedd

Múlthét :D

Twilight Sparkle :D

Még nem is írtam a múlthét történéseiről, pedig elég eseménydúsak voltak a napjaim. :D Már amelyik. XD

Múlthét hétfőn átmentem Gigihez és megnézegethettem az Usakumya-ját, amit karácsonyra kapott, nagyon cuki, és rózsaszín. (L) De a pláne valójában az volt, hogy mivel rendelt a Baby-től, ezért kapott ajándékba egy Usakumya Puppet-et. Őt is megnéztem és felajánlotta, hogy megvehetem és mivel én egyből beleszerettem, mert annyira aranyos, ezért megvettem. :3 S elneveztem Vattacukornak. :D Már eredetileg is Vattacukornak akartam nevezni leendő Usakumya-mat, és tessék, most itt van Vattacuki és engem figyel. :D Igazán poén, amikor éjszaka felébredek és a szemembe bambul egy vérnyúl. :D De az örömhír, hogy még élek. :D Pedig kétszer is megnéztük a múlt héten a Halálos hallgatás című filmet, ami arról szólt, hogy egy hasbeszélő nő a bábuin keresztül öl. :D Nem mondom kissé beparáztam éjszakánként, amikor felébredtem és Vattacuki nézett velem szembe, de bemagyaráztam magamnak, hogy az Usakumy-k a gazdájukat nem bántják, esetleg azokat akik bántják a gazdáikat. :D Lehet benne valami. :D Amúgy mindenkinek ajánlom azt a filmet, mert nagyon jó. A Fűrész alkotói készítették (nem mintha ez jelentene valamit, mert szerintem a Fűrészben túlságosan eltúlzottak a gusztustalan jelenetek :D), s tényleg nagyon nagyon jó. Főleg a végén a csattanó, ötletes. Arról nem is beszélve, hogy a True Blood-ban megismert Jason játssza a főszerepet, aki ugyebár eszméletlenül jó pasi. :D Igaz is, a True Blood-ban Lafayette (úgy hívják a négert? elfelejtettem XD)-n kívül ki nem jó pasi? :P Miután Vattacuki az enyém lett rátértünk az igazi programpontra, ami a Black Ichigo nevű most nyílt lolibolt meglátogatása volt. :D A bolt nekem személy szerint tetszik, jó cuccok is vannak (pl. abba a pónis ruhába én menthetetlenül beleszerettem), kár, hogy némelyik töménytelen mennyiségű műcsipkével. :( De például volt puffi alsószoknya igazán megnyerő áron. Miután elhagytuk a boltot útunkat a WestEnd felé vettük, ahol betörtünk a claire's-be, a Women Secret-be és voltam életemben elöszőr a Starbucksban, ahol 820 forintért elveszítettem a Starbucks szüzességemet. :D Jó nap volt. (L)

Ami említésre méltó még, hogy csütörtökre meghívtuk Démont (mivel a szülők egy hétre elmentek itthonról), s megtanultunk Munchkinelni. :D Nagyon jópofa játék, de sajnos csak többen jó játszani. Démon annyira jól érezte magát, hogy végül befogtuk, hogy aludjon itt. :D Megnézettük vele a Halálos hallgatást (ő meg megnézette velünk a Panty & Stocking fenomenális anime első részét :D), meg a Karib tenger kalózai 3-at, amiben még mindig nagyon jó dumák vannak ("Öld meg, nem velünk van!" "De ha nem velünk, és nem velük, akkor kivel van?" "Leszel a feleségem? - Igen. - Hátjó!" :D), s Johnny Depp még mindig nagyon jól néz ki. :D Másnap bementem Démonnal pestre és találkoztunk Shizukával. Jó volt, őt is elvittem a claire's-be, vettünk rózsaszín szalagot, meg Démonnak inches mérőszalagot, voltunk a Kristály Csarnokban is, ahol leltár volt. XD Ja, és a felejthetetlen: voltunk a SugarShop-ban, ahol is Démon vett fahéjas-csillis rágót, amit egyszerűen nem lehet elrágni, végig szenvedsz és folyik a könnyed, annyira csípős. Találkoztunk Loo-val és becsipogtam kétszer is. :D

Nahát igen, a dolog érdemi része kb. ennyi, már lassan egy hónapja nem mentem haza, pedig nem ártott volna. :D Munkát is el kellene kezdenem keresni és scrapbookozni akarok, szóval a hobbi boltokba is be kellene szabadulnom. XD Bár most Anyu mondott valamit, hogy az egyik ismerőse talált valami nyugdíjasoknak való munkát (oké, ez van, ezt kell csinálni XD), nevezetesen újságokat kell kihordani. Ami nem sok pénz, de legalább pénz. S legalább le fogok fogyni a sok sétálgatástól. :D Mindennek a jobbik odalát kell nézni, ez a 2011-es mottóm. :D

Ja, és úton van a Fantastic Dolly lila replika szoknyám! (L)

Nincsenek megjegyzések: