Oldalak

2011. március 16., szerda

Nem sokára húsvét... :S

Éppen most tudatosult bennem, hogy nem sokára itt a húsvét. S még ha ezt az ünnepet nem is ünnepli feltétlen mindenki ajándékokkal, én kiskorom óta mindig kapok valami apróságot (vagy épp nem apróságot :D), s valószínűleg mindig is úgy fogom megünnepelni ezt az ünnepet, mintha még mindig kisgyerek lennék (de jó is lenne... :D). Szóval úgy gondoltam, hogy ideje lenne nekem is elkezdenem gyártani az ajándékokat, ha már a nyuszi éve van. :D Még jó, hogy deviantarton mindenféle nyuszis dolog van, amiből ötletet meríthetek. :D Weee, húsvét~ Weee, tavasz~ Említettem már, hogy a tavasz a kedvenc évszakom? Még ha a karácsonyt is nagyon szeretem, akkor hideg van és bleeh, de a tavasz annyira szép azzal a sok virággal, meg a nyuszikkal. *_*

Nincsenek megjegyzések: