Oldalak

2011. április 3., vasárnap

Álomháború

Na jó, hogy ne csak állandóan baromságokat írjak ide, meg mivel annyira lehúzták szegényt a kritikusok írok egy beszámolót a pénteken látott filmről. ^^

Szóval én már kezdetektől kezdve tudtam, hogy ezt a filmet moziban szeretném megnézni. Azért előtte letöltöttem és megnéztem, hátha ijesztő. XD De a bemutatóját a múltkori mozizáson láttam és nekem már akkor is megtetszett. Szerintem érdekes sztorija volt. Adott egy lány, akinek édesanyja és húga is meghal, ezért gonosz mostohaapja beviteti egy elmegyógyintézetbe. Ahol is valami szörnyű dolgot akarnak vele kezdeni (nem is tudom pontosan milyen eljárás ez, valami olyasmi, amitől élőhalott leszel..., már ha jól értettem :D). Idáig még olyan átlagos is lenne a sztori, de a megvalósítása nagyon tetszett. ^^ Az elmegyógyintézet vezetőjének sajátossága, hogy betegeit egy bizonyos színpadi módszerrel próbálja helyrehozni. A főszereplő lány (Babydoll) már magát az elmegyógyintézetet is elég érdekesen képzeli el, úgy kb., mint egy sztriptízbárt, ahol mindenkinek megvan a maga feladata. Az egész film olyan volt tulajdonképpen, mint egy zenés film... Oké, voltak benne párbeszédek, de javarészt csak képeket látunk, amik zene alatt futnak, olyan, mint egy klipp. Babydoll-nak az a sajátossága, hogy nagyon jól táncol. Persze nézhetnénk a táncot is, de ehelyett amikor elkezd táncolni belép egy (a Mátrixhoz hasonló világba, legalábbis én ahhoz hasonlítottam magamban), ahol egy öregember feladatokat bízz rá, amit teljesítenie kell. Összeverbuválódik a csak csajokból álló csapat és lövöldöznek rendesen. :D (Ez nekem alapesetben nem is tetszene, de a számítógépes animációja annyira szép volt. *_*) Amin nagyon meglepődtem, az az volt, hogy Vanessa Hudgens (így írják? :D) is játszik a filmben, mivel én őt utoljára a HSM-ben láttam, eléggé meglepődtem, hogy megváltozott. :D Szóval nekem tetszett a film, szerintem a sztorijával sem volt semmi gond, egyedi volt, és nagyon szépen ki volt vitelezve. Talán még azt is rámondom, hogy még egyszer megnézném. ^^ Egyesek szerint pedig unalmas, nem is, nekem mindig volt valami, amin meglepődtem. :D

Nincsenek megjegyzések: