Oldalak

2011. április 3., vasárnap

Már megint kreatív vagyok :D

Nézd, Liani, végül én is vettem. :D

Amúgy meg vagyok. XD Éppen a német leckémet próbálom csinálni, meg valami új design-t akarok készíteni a blogomnak, de még nem vitt rá a lélek egyikre sem. XD Jövőhéttől a Feri is németre fog járni! ^^ S együtt fogunk bemenni, meg hazajönni. ^^ Tök jó. XD Bár hirtelen nem tudom, hogy örüljek e neki, vagy inkább ne. XD Egyenlőre örülök. :D

Most megint úgy kreatívkodnék, de amikor rám jön sosincsenek nálam a cuccaim, nem baj, legalább megcsinálom a német leckét. :D Találtam egy tök cuki tutorialt, amiben ilyen picike mignonokat készítenek, majd én is akarok, csak kellene még gyurma... Ehhh... T_T

Ehhh... T_T

2 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Jippii! =D Nagyon cuki. =) Nekem két cicám van, egy fekete, Morli és egy fehér, Lilo. =) A neveiket a dobozkára ragasztom, úgy szoktam. =)

Unknown írta...

Igen, én is ráragasztottam. ^^ Az én kutyusomat Pipo-nak hívják. ^^