Oldalak

2011. április 8., péntek

Mindenféle egybe :D

Ez a hetem úgy nézett ki, hogy hétfőn felkeltünk a Ferivel s kocsival elindultunk a németsuliba. :D Kocsival parkolóhelyet találni Budapesten lehetetlen, ezért jól elkéstünk mindketten. :D Aztán egész nap nem tudtam figyelni, mert aggódtam a kocsi miatt. Végül is megúsztuk, csak két ezer forint parkolást fizettünk. :D Így elhatároztuk, hogy még aznap délután ide költözünk hozzánk, ezért egész héten nálunk voltunk.

A hangulatunk ugyan kicsit nyügős volt, majdnem mindennap veszekedtem vele valamin, a Feri pedig nem tud aludni az ágyunkban, ezért ma inkább visszaköltözünk. XD Aztán majd bejárunk valahogy. Én mondjuk a Ferinél nem tudom magam kipihenni, de egyszer majd csak összeköltözünk és akkor talán ki tudjuk majd valahogy alakítani a közös életünket. :D

Azért voltak jó dolgok is, délutánonként együtt jöttünk haza, főztem kaját, elmentem a cukrászdába (ezen a héten is megvolt a hízókúra :D), egyik nap megmutattam a Ferinek azt az újfajta CBA-t, ami most nyílt. Szóval azért megvoltunk. Szegény Feri vett egy rootert, hogy én is tudjak netezni, csak kábelt felejtett el, úgyhogy végül is nem neteztem egész héten. :D Helyette tanultam, vagy amikor a Feri tanult én nézelődtem az ő gépén a neten. :D

Elkezdtem játszani az American McGee's Grimm című játékával. Valami fenomenális. :D Gondolkodtam, hogy talán mégiscsak mélyen belül elborult és beteg vagyok, de elvetettem ezt a gondolatot. XD Ugyanis ez a játék arról szól, hogy rontsuk el szépen a Grimm mesék heppi endes sztoriját, ezért rombolni kell, pusztítani, ölni... érdekes. :D S a végén mindig megkapjuk a sötétebb sztorit. Elsősorban azért tetszik, mert az egyes epizodók rövidek, egy háromnegyed óra alatt végigvihetőek, mindeközben nem unom meg, mert mindig más a történet. S a szép világ szép színes, mármint szó szerint. :D A sötétvilág is tetszik... végül is. :D Szóval elvagyok vele, mint a befőtt. :D

Közben pedig tervbe vettem, hogy készítek magamnak egy Mario-s csillagplüssit, de még nem sikerült neki állnom. :D Ja, amúgy ma kaptam egy kis "szabadságot". :D Reggel csörög az óra, holtkómásan olvasom (noha már fél tízkor ágyban voltam), hogy ma nem kell bemenni, mert a barátnőnk megbetegedett. :( De így nem kellett mennem, úgyhogy itthon vagyok. ^^ Szegény Feri meg elment. T_T Akartam neki kókuszgolyót csinálni, de Anyu sokat szöszölt és elment a kedvem. ^^"


Nincsenek megjegyzések: