Oldalak

2011. április 20., szerda

Új animék, amiket bambulok + Pónis levélpapír

Amúgy ma itthon maradtam, mert reggel rosszul éreztem magamat. :S Szóval az elmúlt napokban leginkább ezzel a facebookos játékkal kockulok. :D A Happy Hospital-al és nagyon tetszik. ^^


C: The Money of Soul and Possibility Control


Ez pedig a másik anime, amit elkezdtem. Bár ennek az értelmére egyáltalán nem jöttem még rá, mivel kemény két perce nézem. :D


Deadman Wonderland
Ezt töltöttem le ma, de az első részből még nem sok minden derült ki. A lényeg, hogy egy fiút gyanúsítanak 29 ember megöléséért, s halálra ítélik. Így kerül a Halott emberek Csodaországába (:D), ami valójában egy vidámpark embereknek, ahol az elítéltek a szereplők. Itt sok érdekes emberrel találkozik, s próbálja tisztára mosni magát.

Letöltöttem a GIMP-et és alkottam egy pónis levélpapírt. ^^ Nem lett tökéletes, de elsőnek nem is rossz. ^^ Majd kinyomtatom, ha úgy adódik. ^^

Nincsenek megjegyzések: