Oldalak

2011. május 4., szerda

Weeeeeeeee ^^

Úgy tűnik, hogy mégiscsak összejönnek a dolgaim. ^^ Tegnap egész nap arra gondoltam, hogy muszáj, hogy munkám legyen, meg, hogy milyen jó lenne végre dolgozni. Erre hipphopp az égből jött a telefonhívás a Spar-ból (ahova két hónapja adtam be egy önéletrajzot, de azt hittem, hogy már réges régen kidobták), hogy feltudnának venni hat órás részmunkaidőben pénztárosnak, betanítanak és akkor... Mondtam, hogy oké, ma reggel bementem, mondták, hogy délután felhívnak és felhívtak! ^^ Weeee ^^ Holnap megyek be elintézni a felvételi papírokat. ^^ Aztán hamarosan dolgozhatok is. ^^ Oké, részmunkaidő, meg minden, de akkor is weeee, felvettek. ^^ S az sem utolsó, hogy megtanulok pénztároskodni. :) Persze a cukrászatról sem mondtam le, de egyenlőre ennek is nagyon tudok örülni. ^^ Így talán a közeljövőben fogok tudni loliruhákat is rendelni, mondjuk úgy leszek vele, mint Sakura, hogy nem fogom tudni hova felvenni őket, de ez legyen a legkisebb gondom. :D Meg amúgy is annyi mindent szeretnék mááár.... T_T

1 megjegyzés:

Kishi-chan írta...

Gratulálok, ez nagyon jó hír =D