Oldalak

2012. június 9., szombat

Fényképek

   Ez az új blogger tök furán rakja be a képeket. :S Mindenesetre itt a képes összeállítás. :)
Mostanában sokat járunk ki Takival, meg Démonnal a Margitszigetre, úgyhogy fennt látható két Margitszigetes kép, az egyik az őzről, a másik pedig a helyről, ahol szoktunk lenni. :) Nekem nagyon tetszik és Takival mindig olyan jól elvagyunk, tanulmányozzuk az állatokat, a múltkor láttunk fakoppáncsot, és mókusokat is. *_*
A minap pedig kaptam bazsarózsát (azaz régebben :D), s nagyon tetszik, hát nem gyönyörű? Volt fehér is, de azt nem fotóztam le. T_T
Új szenvedélyem (mivel most hajpántot nem igazán hordok az új hajam miatt) a kalapok (szabadon Blair után :D). Eddig csak nézegettem őket mondjuk (meg rendeltem taobaoról is egy rózsaszínt), de ma voltam vásárolni és vettem kettőt. Egyszerűen annyira cukik voltak, nem tudtam ott hagyni őket. :)
Tegnap voltunk egy hónaposak, és kaptam egy szép fehér rózsát.  *_* Egy  nagy nagy masnival. :)  Kiraktam az ablakba és most minden reggel ezt nézegetem. :)      

Nincsenek megjegyzések: