Oldalak

2012. június 29., péntek

Weeeee :D

Azt hiszem így lelkileg egy kicsit rendbe rakott ez a néhány nap. Rám fért. Egy csomó mindent csináltam és tök boldog vagyok, hogy nem csak itthon ültem magányomban és néztem ki a fejemből. Nagyon boldog vagyok, hogy ennyi jó barátom van. :)

Kedden reggel kilenckor indultam (vagy volt az már fél tíz is :D), találkoztam az euronál Démonnal, aztán ő WoW-ot keresett, a KőKiben pedig bevártuk Takit. Elindultunk a nyugatiba, közben leszálltunk a CDgalaxisnál, megbeszéltük, hogy a bubbletea az új drog, és természetesen bubbleteaztünk. :D Én kiwiset ittam, Taki pedig passion fruitosat (tudja valaki, hogy az micsoda? :D). Vicces volt, mert utána felmentünk a Media Markt-ba, letáboroztunk az egyik kanapén, és Taki elkezdte a jeges vizét töltögetni a bubbletea-be. :D Aztán egész délután mosdóra jártunk. :D De Démonnak lett WoW-ja tök jutányos áron. :D Ezért meg is hívott engem meg Takit egy adag kínaira. Azaz ketten ettünk egyet. Aztán elmentünk játszóterezni, még mindig olyanok vagyunk, mint a gyerekek, de jó is gyereknek lenni. :D Aztán az Aréna felé vettük az irányt, de elég kacskaringós úton jutottunk el odáig. A lábam már nagyon fájt. Hozzá kell tennem, hogy ott tartok, hogy nincsen egy normális cipőm, mert mindegyiknek lett valami baja. :D Ott tescoztunk, Takinak fájt a feje, úgyhogy nem volt jól. :( Aztán elindultam az örs felé, de Démonék jöttek velem. :D Takit betuszkoltuk az IKEA-ba, mert még nem evett IKEA-s hot dogot, közben pedig megérkezett a Soma is. :) Dumáltunk, elkísértem Takiékat a 85-ös busz megállójába, aztán pedig felfújtuk a strandlabdánkat, vettünk ásványvizet, megismerkedtem az Anyukájával és ott aludtam, jó volt. :)
Másnap reggel arra jutottunk, hogy nem megyünk strandra, mert nagyon fúj a szél, úgyhogy kinéztünk egy Hófehér és a vadász mozielőadást, aztán pedig elmentünk óráshoz, ebédeltünk (sárgadinnyekrémlevest és parajos, csirkemelles pennét kaptam, isteni volt *_*), aztán megint haza és utána irány a mozi. Nem volt rossz film, inkább olyan egyszer nézhetős kategória. :D Azért nem volt rossz, bár mély bánatomra Thor nem mutogatta a felső testét. :D Utána elváltunk, én jöttem haza pihizni.

Csütörtök reggel megint csak elindultam, taliztam Kishivel, megmutattam neki a bubbletea-t, rászoktattam. :D Aztán bevetődtünk a La Deliziába, én ribizlis habcsókos pohárkrémet kértem, Kishi brandy-s narancsosat, és vettünk még mellé négy macaroon-t. Mondanom sem kell, hogy a végére rendesen süteménymérgezést kaptunk. :D Viszont a sós-karamellás macaroon isteni volt. Meg a levendulás is. Utána még elmentünk a SugarShop-ba, mert ugyebár süteményből sosem elég. :D Ja és ettem levendulás fagylaltot is. Aztán vettem pillecukrot, mert az fincsi~ Közben nézelődtünk, könyvesboltban voltunk, meg hasonlók. :D Aztán hívtam Lianit, kérdeztem lesz e tali, lesz, akkor fussunk össze a nyugatiban. Jött haza Bene, szóval nagy volt az öröm. ^^ Aztán arénáztunk, este tízig. :D Nagyon jó volt. :)

Ma pedig úgy volt, hogy Sakurával találkozom, de mégse. :D Majd csak összehozzuk valamikor. :D Viszont indulok, mert megyünk strandolni. ^^

Már csak két nappp.... T____________T

Nincsenek megjegyzések: