Oldalak

2012. augusztus 2., csütörtök

Nyüfi... T_T

Megyünk balatonra, nem bírtam aludni, és már egyáltalán nem emlékszem rá, hogy mit hova pakoltam. XD Fuck early morning. XD

Anyám már most idegesít. Azt mondja, hogy nem fogom elbírni a cuccokat. Pedig de. Két táskát vittem, de csak azért mert egybe nem fért bele az összes cuccom. XD Ez van, én ilyen vagyok, szeretek mindent elvinni, hátha szükségem lesz rá. :D Nem bírom, ha valami nincsen nálam. XD Két vizet, bár Anyám arra is azt mondta, hogy tök fölösleges. Pedig nem is. Ugyanis egy csomó vizet megfogunk inni az úton. Ami meg megmarad, azt majd betesszük a hűtőbe. Bár lehet, hogy kicsit tényleg túlzásba estem. De nem gáz. :D

Azon filozók, hogy elég e nekem fél hétkor elindulnom, de szerintem igen. :D Elmegyek 99-esel a blaháig, onnan pedig majd metrózok. Asszem. :D

Oké, összeszedem magam. XD Kicsit nagyon fáradt vagyok folyamatosan. :D

Nincsenek megjegyzések: