Oldalak

2012. augusztus 7., kedd

Where is my mind...?

Nagyon jó volt a mai nap, meg a tegnapi is. :D Meg a nyaralás is. De arról azt hiszem most nem írok, inkább megőrzöm magamban a szép pillanatokat. :D Azt a néhányat. Maradjunk annyiban, hogy az alkalmazkodást még gyakorolnom kell.

Tegnap nagyon fáradt voltam, mivel egy kisebb incidens következtében nem tudtam vasárnap este itthon aludni. Ezért délben hazajöttem, és gyorsan letusoltam, meg ilyesmi, összepakoltam pár cuccot és húztam dolgozni. Poén volt, mert a biztonsági őr, akit a múltkor megláttam az europarki intersparban és említettem, hogy milyen jó lenne, ha nálunk is lenne ilyen, átjött hozzánk, amíg szabadságon voltam. :D Egész nap a vevők nyálát törölgettem a pultról. XD Mostanában amolyan kívánságtendenciám van, amit megemlítek, vagy kitalálok az érdekes módon megtörténik. Félek, hogy ennek nagyon csúnya böjtje lesz később. Mert tisztára olyan, mintha kárpótolni akarnának odafennt valamiért. S nem tudom eldönteni, hogy előtörlesztenek azért, ami lesz, vagy pedig most kapom meg a jutalmamat, amiért eddig annyi rossz dolog történt. Remélem, hogy az utóbbi. Csúnya lenne, ha bekövetkezne, amitől mostanában félek.

Este jött értem Szívemcsücske és hozott nekem KFC-s salit meg longer szendvicset. Annyira el vagyok kényeztetve. :) Beszélgettünk, mentünk hozzá. Aztán megnéztük otthon a Fel!-t. :) Nagyon szeretem azt a mesét, még akkor is, ha egy kicsit szomorú. Legalább megfelelően élethű. Aztán három óra fele elaludtunk. Mostanában alig vagyok itthon, és ez meg is látszik a szobámon. XD Ha nem dolgozok, akkor mindig máshol vagyok, most már pedig kezdenem kellene valamit az itthoni dolgokkal is. Anyu is mindig balhézik, hogy az itthoni dolgokkal már egyáltalán nem foglalkozom, és ezt majd csak akkor tehetem meg, ha elköltözök. Dejó. Meg megy a hiszti, hogy nekem ő nem is fontos, meg, hogy nem jelent nekem semmit, stb. Pedig ez nem igaz, egyszerűen csak most van egy csomó minden más dolgom.

Aztán ma reggel délben sikerült is kikecmeregnünk az ágyból, megreggeliztünk, mini kuglófot lekvárral, aztán pedig elindultunk a városba. Elöszőr a sugárban megnéztünk egy ruhás boltot, ahol volt egy csomó cuki ruha, de felvéve egyik sem tetszett igazán. Onnan a Gólem felé vettük az irányt, útközben a keletinél ittunk egy retrómálnát 100 forintért, amin rendesen kiakadtam. :D Aztán jött Bene, mentünk Liáért, elindultunk a nyugati felé. Közben pedig beszabadultunk egy kínaiba nem messze Liáéktól. Elöszőr úgy volt, hogy csak a két fiú megy be "nézelődni", de aztán meguntam, és én is bementemm meg Lia is, és összeszedtem mindenféle cuki cuccot, amit megláttam. :D Lia szintúgy. :D

Aztán tovább álltunk az oktogonra, ott is bementünk egy kínaiba, de ott csak egy hajgumit, meg egy csattot szereztem be. Onnan pénz felvétel, aztán a nyugati, westend, indiai bolt, mozijegyek, majd jött a filózás, hogy ki milyen bubbletea-t szeretne. :D Össze is kutyultuk szegény eladó csajokat. XD De megkóstoltam a jégkását, nagyon finom. *_* Fogok még enni. XD

Aztán beültünk a moziba, Merida, a bátort nézni. (Merida, a retardált-at XD) Cuki volt. :D Annyira nem egy nagy durranás, de nagyokat nevettünk rajta, meg nagyon szépen volt kivitelezve. :) Tipikus gyerekfilm, és ilyen kell. :)

Aztán még pizzáztunk, elmentünk játékboltokba, ami nagyon cuki volt, mert kaptam egy cuki, szőrös, hosszú farkú vörös pandát, ami igazából lila. :D S így mondja a Gergő, hogy ezért jött, erre én: - Ugyan már, mégis kinek kell ilyen. :D - Melyiket szeretnéd? - A lilát. XD Hónapfordulóra kaptam, meg azért, hogy velem legyen a sparban. ^^ Köszönöm! ^^

Aztán még átmentünk Liáékhoz a cuccokért, amit a kínaiban zsákmányoltunk és elindultunk hazafelé. :) Nagyon jó volt. ^^




Nincsenek megjegyzések: