Oldalak

2012. október 3., szerda

Lego

Nyílt az örsön, az árkádban körülbelül két hete egy lego bolt. A nyitásra ugyan nem sikerült eljutnunk, de másnap elmentünk körülnézni. Én természetesen egyből rákattantam a lányos legókra, mert mind tök cuki, meg aranyos. S eszembe jutott, hogy még kiskoromban sem volt legom. Mert egyrészt nem érdekelt, másrészt nem kaptam. Persze sok mindent kaptam, de a lego valamiért kimaradt nekem.

A Gergő úgyszintén belelkesült, úgyhogy egy-két hétre rá már kaptam két kincsesládikót, meg egy mini lego szettet, meg egy adventi naptárt, de az titok, mert karácsonyi ajándék lesz nekem. XD Az adventit a westendbe vettük meg, úgyhogy kaptunk hozzá DVD-t, mert ott osztogattak. :D A két kincsesládát a legoboltban, ott meg addig izélgettük az eladókat, amíg kaptunk hozzá matricát, meg két szüttyőt. Abban tartom most a kockáimat. Amúgy a legoboltban már szerintem ismernek minket, mert szinte minden másnap bemegyünk körülnézni. :D Kíváncsi vagyok mit gondolhatnak. :D

A múltkor is bementünk zárás előtt tíz perccel és elkezdtünk keresgélni mini lego friends-es pakkot nekem, rendesek voltak, mondták, hogy ha már nincs bontatlan, akkor nekem adják a bontottat. XD Szerencsére volt bontatlan. Nagyon aranyos, majd lefotózom. Igen, én bátran ki merem jelenteni, hogy 24 éves koromban a lego nálam újdonság számba megy. :D Nagy dolog. :D

Tegnap pedig kaptam croissantos szamuráj doktornőt szőke hajjal, mert az a menő. :D De nagyon örültem neki, csak nem mertem bevinni a kasszába, mert féltem. XD

Ömm... az eheti érdekesség ezt, amúgy megvagyok. :D



Stephanie és a kutya (akinek nem tudom a nevét :D) Mindenesetre nagyon oda vagyok, hogy mennyire szép a lány legók kivitelezése :D




S a gardróbszekrényem, immáron összerakva~
*_*


Nincsenek megjegyzések: