Oldalak

2012. december 13., csütörtök

Némó...?

Elég csúnyán rákattantam a Malifaux-ra mostanában, ugye gamesdayen megvettük a szabálykönyvet, meg a kártyákat, meg pár figurát... Naponta átnézem a könyvet, olvasgatom, értelmezem és nézegetem a képeket, meg a kártyákat, mert gyönyörű rajzok vannak bennük. Kicsit lebetegedtem, fáj a torkom, úgyhogy fekszem legalább amíg el nem indulunk, mert utána megint le kell húznom hét és fél órát. :(

Szóval ismét nézegettem a Főnixcsarnok webshopját, miután a Gergő is leközölte a listáját, hogy ő milyen Malifauxos figurákat látna szívesen a gyűjteményemben, és ezt találtam:


Aztán a Gergő közölte, hogy ez a Némó kicsivel felnőttebb változata és végre nekem is leesett, hogy kiskoromban legalább szásszor megnéztem azt a rajzfilmet (Némó álomországban). A Gergőnek az a teóriája, hogy ez Némó, miután legyőzte és hatalmába kerítette a rémálom királyt és van benne valami... S nekem kell ez a figura. *_*

Aztán ők is nagyon cukik:


Szintén neverbornos aranyosságok, tagadhatatlanul nem tudok elszakadni a neverborn frakciótól. :D

Egy kép a Némóból:


Nem tudom ki látta ezt a rajzfilmet (ami ráadásul még anime is), de nekem konkrétan leesett az állam, amikor a Gergő közölte, hogy neki megvan és ő is egy csomoszór látta kiskorában. Tökéletesen összeillünk. :D

Ha minden igaz, akkor holnap délelőtt megyünk a tabletemért, már nagyon izgulok, már hetek óta csak a google play storját nézegetem és írogatom össze, hogy miket kell rá leszedni. :D

Nincsenek megjegyzések: