Oldalak

2012. december 18., kedd

Tableeet ^^

Megvettük végre. :D Úgyhogy már emiatt sem kell idegeskedni. XD Holnap délelőtt elmegyünk a Gergő karácsonyi ajándékáért, és akkor már amiatt sem kell idegeskednem, hogy nincsen meg. :D Hajnalban hívott a nő, hogy megérkezett, meddig tegye félre, kicsit kómás voltam, úgyhogy mondtam, hogy holnap délelőtt megyek érte, lehet, hogy rosszul tettem. XD

Kicsit furcsa a tablet, mármint nem billentyűvel pötyögni, hanem ujjal. :D Úgyhogy most átültem a nagy géphez és tiszta felüdülés volt egerezni, meg billentyűzni. :D Amúgy tényleg nagyon jó a kütyü, már letöltöttünk rá egy rakás alkalmazást, meg játékot, próbálgatom, hogy mi hogy mükődik, szerintem szeretni fogom. :D Töltöttünk egy sárkányos játékot, nagyon cuki, olyan facebookos, de olyan szinten beleszerettem, hogy még lehet, hogy aranyat is fogok venni, amennyiben rájövök mennyibe kerül. :D Leszedtük a Sleepwalker's Journey-t kemény 207 forintért, az a játék annyira szépen van kivitelezve, hogy jóval többet megért volna. Logikai, gyorsan kell reagálni, de nagyon jó játék. Előre látom már, ha Takinak megmutatom, akkor ő is akar majd rövid úton egy tabletet, hátha még azt mutatom meg neki, amit DS-re találtam. :D

A Gergő is éppen azzal játszik, amit letöltött magának. :D

Kicsit megfáztam és most nem tudok elmenni és találkozni Misa Misa-val, amit sajnálok, mert karácsonykor szeretnék mézeskalács fülbevalókat hordani. :D Meg Rudolfos gyűrűt. :D Úgyhogy még a héten megpróbálok találkozni vele. :D

Vasárnapra tervezem, hogy megyek Liáékhoz tengerimalacot nézni, ha minden jól összejön. :D

Kitaláltam, hogy valami szőrös állatka mégiscsak fog nekem kelleni, a Gergő azt mondta, hogy ha lesz kertes házunk, akkor akármit tarthatok. :D Ezért kitaláltam, hogy lesz egy csivavám, tengerimalacom, nyuszim is. :D Meg természetesen a teknős. :D Akinek csinálunk egy tavacskát a kertben. :D

Nincsenek megjegyzések: