Oldalak

2013. február 8., péntek

Gyűjtögetés

Töredelmesen bevallom, hogy imádok gyűjtögetni. Mindenféle cuccot, főleg aranyos dolgokat, játékokat, babákat, loliruhákat. Nem tudnám meghatározni, hogy mikor és honnan jött ez a gyűjtés mánia, de több, mint valószínű, hogy az animés korszakommal függ össze. Azt hiszem 15 éves koromban kezdődött, és ahelyett, hogy kinőttem volna, csak még jobban belefolytam a dologba.

A loliblogokat azért szeretem nézegetni, mert folyton újabb és újabb emlékeket elevenítenek fel. Most is éppen a ParfaitDoll című blogot bambultam, amikor megláttam ezt a dolgot:



Aztán persze eszembe jutott, hogy én kiskoromban milyen sokszor láttam ennek a reklámját és mennyire szerettem volna egyet. Természetesen nem kaptam. A szüleim mondjuk sok mindent vettek nekem, de szegények voltunk és annyi dolgot nem tudtak. De amit lehetett, azt megvették nekem. De ennek a játéknak kivételesen az a sztorija, hogy egyszerűen nem találtam. Mindenféle boltban néztem és egyszer találtam is, de nem vettük meg, aztán el is tűnt az életemből. De most ez újra felkeltette az érdeklődésemet és elkezdtem keresgélni. A PollyPocket a másik ilyen csalódásom volt. :D De nem is bánom, hogy nem lett, mert kiskoromban nem tudtam megbecsülni az ilyen dolgokat.


Külföldön drága, tízezer forintot is eléri, ráadásul még a postát is fizetni kell. DE! Találtam a teszveszen egy ugyanilyet egész jutányos áron mind a két kiskutyájával együtt. S még tetszik is... Ha megnyerem akkor lesz egy ilyenem én pedig megint foghatom majd a fejemet, hogy mit vettem. :D Dájó~

Nincsenek megjegyzések: