Oldalak

2013. február 20., szerda

Mi történt mostanában...

Szombaton itthon voltunk, aztán estefele elindultunk a helyre, hogy összeszedjük Liát meg Benét és elmenjünk velük a La Deliziába sütizni. Jó sokára tudtunk csak elindulni, mert felöltözködtem loliba, aztán neki álltunk fotózkodni és végül egy csomó képet csináltunk és tök jól szórakoztunk közben. :D Fel is kerültek a lolis blogomba. Lennt a helyen Randicon volt, úgyhogy tele volt emberekkel, a Gergővel csodálkoztunk is, hogy ennyi ember még nem is volt lennt egyszerre. XD Aztán későn indultunk, így zárás előtt egy órával futottunk be a La Deliziába, már le volt pusztítva, ami miatt kicsit elkenődtem. Végül répatortát ettem, a Gergő pedig csokis szeletet és hozzá málnaszörpöt, azt hiszem. :D Végülis jó volt, aztán visszafele kicsit rosszul lettem, fájt a lábam, a fejem a masnitól és a fülem a fülbevalótól, szóval már minden bajom volt. Kicsit pihentem lennt, Kibáék játszottak. Aztán elindultunk hazafele.

Vasárnap jött a nagymamám, ebédeltünk, aztán én elindultam dolgozni, a Gergő meg ment vissza a helyre. Aztán őszintén szólva nem is tudom, hogy mi történt, annyira fáradt voltam, szerintem hozzá mentünk, nála aludtam és hétfőn mentem vissza délutánra dolgozni.

Keddre a bőrgyógyász volt betervezve. Délelőtt elmentünk a T-mobilehoz átvariálni az internetet, aztán elindultunk csepelre. Ott felszedtem Démont a plázában, egy órácskát ültünk a bőrgyógyászaton, szerencsére nem kellett sokat várni, mert csak allergiavizsgálatra mentem. A hátamra ragasztottak három sor akármit, ami estére lejött, ezért vissza kellett ragasztanunk. :D Este már nagyon szenvedtem, sírtam a Rózsika miatt, minden bajom volt, kicsit tömény napunk volt. A windows is bemondta az unalmast, úgyhogy most egy kipróbálás linuxon írdogálok.

Amikor legutóbb a bőrgyógyásznál voltam nem említette, hogy ez egy négy napos procedúra, nem tudom mit hisz, hogy nem csinálok semmit, vagy nem tudom. Még szerencse, hogy a beosztásom, meg a doki rendelési ideje pont úgy van, hogy nem vágnak egybe, így mindennap vissza tudok menni. Ma voltam, leszedték a hátamról a ragacsokat, fürödni még mindig nem fürödhetek. A 14-es ragacsra vagyok egy kereszttel allergiás, nem tudom mit jelent. :D Talán pénteken megmondja.

Tegnap megérkezett Gigi csomagja, de mivel itthon voltunk nem tudtuk megnézni, ma este megyünk át a Gergőhöz és rávetem magam, már annyira kíváncsi vagyok rá. :D

Ha minden igaz, akkor ma megérkeznek a bushido figurák is és majd azokat is jól megnézem, ez tart már csak életben. :D

A Bodyline-os csomagom már magyarországon van, a vámon ülnek rajta. Nem tudom meddig. De reménykedek, hogy jövőhéten megérkezik. T_T


Nincsenek megjegyzések: