Oldalak

2013. május 29., szerda

Hírek

Két napja végre elfogadták a regisztrálásomat DoA-ra. S annyira örülök neki! Lelkesen írogatom a posztokat, mert ha 40-et elérek, akkor már a Market Place-t is látni fogom. :D Mondjuk előbb gyűjtenem kellene némi pénzt... Ha eladom végre a piros ruhámat, akkor babaprojektbe fog menni, meg ezentúl minden pénz, amit kapok. :D Vagy félre tudok tenni. Nem kicsit vagyok bezsongva.

Tegnap feladták Kiara haját, meg bugyogóját. Elvileg megérkezik még a héten... Jó lenne. :) Már nagyon izgulok, hogy hogyan fog állni neki. Reménykedek, hogy ma meghozza a postás... A bugyi az meg bugyi. Kénytelen voltam venni neki egyet, mivel az amit varrtam, lássuk be, katasztrofális lett. :D

A napokban eszembe jutott, hogy kitalálok egy saját szuperhős karaktert. A sparban el is kezdtem írni a jellemét, a kinézetét, meg megterveztem a jelét. :D Meg a ruháját is természetesen. Tök jó lesz, akarok majd játszani fórumos szerepjátékot. :) Aztán lehet, hogy meg is csinálom babában, de az még a jövő zenéje. :)

Kaptam szabadságot két hetet, aminek nagyon örülök. A két év alatt még egyszer sem volt két hetem egybe. :D Minő öröm. :D Viszont lehet, hogy így ki kell hagynunk a levendulás talit, bár lehet, hogy nem. Max átmegyünk balcsiról Tihanyba és eltöltünk ott egy napot. :) Bár az nem levendula fesztivál. :(

Beleszerettem egy babába (vagy inkább még egybe? :D), de sajnos 2009-ben adták ki event fejként és már nem gyártják. :( Azért reménykedem benne, hogy találok majd valahol egyet. ^^

Na, még pár hétig dolgozok, ezen a héten hat napot (T_T), aztán szabadság. ^^ A tervek: lehet, hogy megyünk balcsira, de csak kettecskén, találkozok Takival és végre kimegyünk a margitszigetre, jön haza Gigi és megyünk szegedre BJD talira, meg találkozok Tomival és Bogival, ami tök jó lesz. :) Már nagyon várom, tartalmas szabadságnak ígérkezik. :) S remélhetőleg végre eljutok oda, hogy varrok Kiarának valamit. ^^

Nincsenek megjegyzések: