Oldalak

2013. május 31., péntek

My dear Kiara


Tegnap Kiara megkapta az új parókáját. Nagyon jól néz ki benne. *_* Vidámabb is lett tőle. :D Kapott egy bugyogót is, hogy ne az én gagyin megvarrt bugyim legyen rajta. :D Egész délelőtt vártuk a postást, de csak nem jött, nem csöngetett, mi meg azt hittük, hogy fog. Mikor elindultam munkába akkor néztük csak, hogy már be van dobva a postaládába valami. Kiara parókája volt az. :D Kiszedtük, elvittem magammal és a buszon nézegettem meg. :D

Nem néztek hülyének, áá, dehogy, amikor egy kis bugyogót szorongatva, meg az anyagát vizsgálgatva üldögéltem a buszon. :D


Kiara ugyan továbbra sem túlzottan fotógén, bár lehet, hogy inkább velem van a gond, viszont a teknősét még mindig imádja. Éjszakánként ugyan már nem az ágyon alszik, hanem a polcon, mert összekocólodik a haja.Viszont a nap többi percét együtt töltik. :D Gergő azt mondta, hogy pedig már egészen megszokta, hogy Kiara ott van az ágyban. :D Ahhoz képest, hogy egészen két hónappal ezelőttig félt a BJD-től. :D Ilyen hajjal viszont még neki is tetszik. :)


Olyan nagy volt az örömöm, hogy készítettem végre Kiarának egy karkötőt, meg egy nyakláncot. Eddig is tervbe volt véve, csak nem jutottam el odáig. De ma szerencsére volt egy kis időm. Viszont nem sokára megyek dolgozni. -.-

Kiara körül van véve teknősökkel, kis teknős, nagy teknős, gondolkodunk, hogy még egy kulcstartós tekit is kap, meg megkapja a szobájába a macikámat, hogy ne legyen egyedül. :D Többet kellene szegényt szeretgetnem. Bár ma meg tegnap extra adag kényeztetést kapott kárpotólva az utóbbi idők miatt.


Amúgy a parókája Dollmore-s, nagyon szép és puha. S tökéletes, boldog vagyok, hogy Kiara lassacskán olyan lesz, amilyennek anno megálmodtam. *_*

1 megjegyzés:

Liani Hikawa írta...

Remek ez a haj, IchiGo, valóban jobban illik Kiarához! =) Odavagyok érte! ^^ Édes a karkötője és a nyaklánca is, jó ötlet volt megcsinálni őket. =)