Oldalak

2013. július 8., hétfő

Go back to work

Hát a szabadságnak is vége van. T_T Úgy szeretem, hogy a terveim és a vágyaim napról napra változnak, és minden attól függ, hogy hogyan érzem magam reggel, amikor felkelek. :D

A szabadság jó volt. Az utóbbi héten rengeteg mindent csináltam, nem is tudnám leírni, hogy mi mindent. Első héten nem volt semmi érdekes. Aztán szombaton lementünk balcsira és ott is maradtunk egészen péntek délelőttig. Nagyon jó volt. A víz ugyan hideg volt, de engem ez nem tántorított el. :D Imádom a balatont. Tök jó lebegni benne. :D Közben meg wiiztünk, skylandereztünk és megnéztünk egy csomó filmet. Volt, hogy táncoltam is. :D Főztem, meg kaktusz fagylaltot ettem töménytelen mennyiségben. Imádtam.

Aztán pénteken éppenhogy csak hazamentünk, már indultunk is tovább, mert nekem találkozóm volt Gigivel. Tök jó volt újra látni. *_* Nagyon örültem neki, hogy hazajött. :) Elmentünk az Arribába burritozni, annyira finom volt. *_* Kértem bele babot, rizst, csípős húsit, kukoricát, avokádós izét, salsa szószt, és margaritát ittam mellé. Maga volt a boldogság, mivel egész nap nem ettem semmit. XD A vonatút meg irtó hosszú volt. -.- Ott volt Bene és Nana is, és tök jókat dumáltunk. Beszélgettünk állatos totem oszlopokról, az enyém így nézett ki: alul volt az orrszarvú, rajta ült a leveli béka, és rajta egy kolibri. :) A kolibri a világ nyolcadik csodája.

Aztán onnan mentem moziba, a Gru 2-t néztük meg. Tök jó volt. Bár annyira nem ájultam el tőle, mint az elsőtől, mert kiszámítható volt és sablonos, de azért egy aranyos reggeli mesének elmegy. Meg aztán várható volt, hogy ez lesz belőle. Azért vettem egy poharat, ha már az elsőnél nem lehetett. XD

Aztán másnap délelőtt rohantunk haza, majd mentünk lolimeetre. ^^ Kicsit elkéstünk. XD De nagyon sietni kellett a melegfelvonulás alatt, ugyanis végig be voltunk zárva addig. O_O Mármint a teaház ahova mentünk. Jött velünk a Gergő is, és ott volt egy kicsit. Azt hiszem megtaláltuk a legszebb teaházat, legalábbis nekünk nagyon tetszett. Nagyon drága, de megéri, mert nagyon nagyon szép. Mindenki hozta a babáját, akinek volt, végre életnagyságban láthattam Alexet. *_* Nem tagadom, hogy ő az egyik kedvenc babám. De a Doll Chateau test állítólag nagyon bajos. Havonta újra kell húzni legalább. Én még soha nem húztam újra babát, de a talin megtudtam, hogy Kiarát is újra kell húzni. T_T Úgyhogy majd megyek Nanához továbbképzésre. :D Csak előbb gumit kell vennem neki. :D A tali nagyon jó volt a festői környezetben és a sütik is finomak voltak, meg a teák is, italok, szendvicsek. A tali is jó volt. Babáztam, meg mentem ide oda, fényképezkedtem. :D S láttam a melegfelvonulást is. XD Nem volt olyan nagy szám. :D

Vasárnap Szegedre mentünk Gigihez. Újra láthattam a gyerekeket, Tomit, meg Bogit, mindkettő annyira aranyos! *_* Jó korán indultunk, én háromkor keltem fel konkrétan, úgyhogy az egész napot végigkómáztam, de jóféle kóma volt. XD Voltunk az Accapellában, ahol tök finom fagyit árulnak, meg sütiket. S volt BJD tali~ Mindenkit láthattam életnagyságban. S Kiara is boldognak tűnt. Kell neki most már tényleg egy társ, mert egyedül szomorú és magányos, és ezt nem csak azért mondom, mert kell még egy baba, hanem mert tényleg így van. XD De még addig gyűjtögetni kell, ráadásul Kiarának is kellene másik cipő. T_T De most már lefogok állni a Kiarának való cuccokról. XD Mostanában egy csomó szép ruhát kapott. :)

Nya, ennyi volt a nyár, mert valószínűleg több szabadságom idén már nem lesz. XD Bár lehet, hogy mégis, még nem tudom. :D

Ma jön Lia, Kishi, meg Aida, a többiekről nincsenek információim, Démon meg random ugyebár. :D S filmeket fogunk nézni. ^^

 Jaj, cukiság faktorok az életemben:

Szombaton lolitali után bementünk a Lego boltba, mert csak úgy be szoktunk menni, mert szeretjük a legokat. :D S ugye a menta lolirucimban voltam, és odajött az eladó lány, hogy ad nekem ilyen cuki kis legoállatot, mert tök kawaii a lolitaruhám. *_* Annyira aranyos volt! A múltkor is odajött egy bácsi a metrón, hogy nagyon kellemes a megjelenésem, csinos viselet. Szépen megköszöntem. Néha annyira jó lolinak lenni, hogy a sok hülye beszólása el is törpül mellette. :D

Tegnap meg a sparban jött egy törzsvevő, aki mindig másnak csapja a szelet. XD S mondta, hogy azt mondták neki, hogy a nyolcas kasszához jöjjön mert ott van a legcsinosabb lány, igazuk volt. XD S mondta, hogy mindig hozzám fog jönni, ha sokan vannak akkor is. Mondom, de jó nekem. XD

Nincsenek megjegyzések: